Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marla Singer zei: Oom Klaas zei: Tuurlijk, voor jou als vrouw makkelijk praten :P Ik ben toch wel benieuwd naar een antwoord dat alle andere mogelijkheden uitsluit, met een enigszins wetenschappelijke achtergrond. Maar tot dusverre raak ik alleen maar meer verward. Beter kan ik gewoon m'n ex geloven. Klik om te vergroten... Je kan de G-spot zelfs voelen, het is het ribbelige "sponsachtige kussentje" op de zijwand van de vagina. Je kan het vinden door ietsje met je wijsvinger naar binnen te gaan en dan met je vinger een "kom maar" beweging te maken. Als je het op de juiste manier doet, zal de dame in kwestie ook zeker gaan komen! Klik om te vergroten... ja dat laatste klopt dus, wil ik als het vrouwelijk geslacht nog maar even bevestigen en voor alle mannen als tip meegeven pretinbed garantie dus.."
"jack herrer jumm...."
"mooie verhalen ik heb ook wel wat gekke dingen meegemaakt : in tentjes op festivals ( maar zo raar is dat eigenlijk niet ) op een weilandje toen mijn ex en ik eneens zin hadden haha lekker impulsief op een bouwplaats ( snachts na het uitgaan) midden op de sziget camping staand ergens tegen een paaltje ( gelukkig had ik veel absinthe op) en de rest kan ik me niet echt voor de geest halen eigenlijk (A)"
"thee en n20 van half uurtje geleden zal ook nog wel ergens rondspoken"
"ik heb eerst echt flinke kramp in mijn maag gehad wat in verloop van het spacen/trippen wel minder werd, hoewel ik toen mijn trip bijna voorbij was wel moest kotsen wat ik zelf ook niet echt aanvoelde komen, dus dat was wel vreemd. toen ik thuis kwam ging het trippen ook nog wel redelijk door maar toen wel aangenamer, dus misschien moet ik de zaadjes ook neit doorslikken ofzo?? verder had ik een weekend koppijn, dus dat was minder. maar ik denk dat het zoals met denk ik alles bij iedereen anders valt, dus probeer het gewoon uit als je er nieuwsgierig naar bent."
"geen idee skooi altijd een plukje bij de sjop weg :P maaarrr... als ik wat koop is het dutch wing DE milde shagvan de Aldi goed te roken en niet duur wat wil een mens nog meer"
"ik ook idd de begenoemde dingen als spacecake/koekjes etc. enige wat ik niet heb zien staan ( als ik het goed heb ) is Hasjmelk. we hadden gelezen dat Franse kunstenaar dat vroeger deden voor inspiratie en shit maar helaas mertke we er niet veel van.. misschien volgende keer wat meer hasj gebruikten ofzo.."