Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jeng zei: hoi iedereen, had het afgelopen jaar 50 hoffmans op de kop kunnen tikken en ze waren echt super ! daar stond je van 1 al van op je kop, maar later toen ze spijtig genoeg op waren had ik nog 25 andere hoffmannetjes (op die print stond ORIGINALS) kunnen kopen en die waren zo teleurstellend slecht dat was echt dik balen. je moest er al 2 a 3 tegelijk van nemen en dan vielen ze wel mee maar waren lang niet zo sterk dan die andere hoff van 1 stuk. kon ik die mayas maar vinden!!! want spijtig genoeg heb ik geen bron meer om te gan grtzz Klik om te vergroten... Als ik hier al die verhalen lees over maya's moeten dat echt wel straffe zegeltjes geweest zijn, jammer dat ze niet meer te krijgen zijn"
"Ik vind LSD/Paddo's en wiet een héél gevaarlijk combinatie, ben er ook verschillende keren van in een bad trip geraakt en vond het dan heel moeilijk om je vast te klampen aan de realiteit om niet helemaal weg te zinken. Eens de trip over halfweg is heb ik er geen probleem meer mee en kan het inderdaad een leuke afsluiter zijn"
"Heb al verschillende keren bij Azarius besteld (ook Salvia), vanuit België, en nog nooit problemen mee gehad. Heel goede service. Verzending gebeurt via een koerier, dus ik denk niet dat de douane dat gaat controleren."
"Wie al getript heeft zal wel het gevoel kennen waarop je je lichamelijke bewustzijn verliest en volledig opgaat in de muziek, het gevoel dat je er als het ware midden in zit. Ik merk dat als je dan naar nederlandstalige muziek luistert je nog makkelijker mee kan gaan en als het ware midden in een verhaal terecht komt (vb Spinvis leent zich hier echt goed toe). Dit bracht me op het idee om de volgende keer met audiobooks aan de slag te gaan, ik heb wel nog geen idee welke. Heeft iemand hier al eens mee geëxpirimenteerd ?"
"Over LSD kan ik niet oordelen, maar op paddo's vind ik Moby en Anthony & the Johnsons hemels klinken. Die heldere stemmen worden dan nog meer geaccentueerd, gewoon prachtig. Verder alles wat post-rock is zoals Sigur-Ros of Tóman. En niet te vergeten ... de enige echte Spinvis !"
"Besluit : ramen zijn gevaarlijk ! Verbieden die handel"
"Ik denk dat een (paddo)trip altijd wel gepaard gaat met een bepaalde vorm van identiteitsverlies. Ik heb het in elk geval al vaak ervaren, soms prettig, soms benauwend. Wat het verschil maakt, daar ben ik nog niet achter, maar ik ben wel vrij zeker dat het niet echt iets is wat je volledig in de hand hebt, maar eerder een toestand waarin je terecht komt die je toelaat om los te laten of je doet vastklampen aan de realiteit. Wat me altijd wel verwondert is dat je je "zijn" kan verliezen terwijl je "weten" nog perfect werkt. Je voelt je een vreemdeling in je eigen lichaam,terwijl je nog perfect weet wie je bent. Het heeft me wel een beter inzicht gegeven in Freud's beschrijving van de persoonlijkheid : Id -> Ego -> Superego Id : impulsen, driften Ego : onderhandelt met het Id om het superego tevreden te stellen (realiteitszin) Superego : geweten, maatschappelijke waarden, opvoeding .. Onder invloed worden deze "lagen" behoorlijk dooreengeschud vermoed ik, alhoewel het geweten gelukkig altijd in functie blijft waardoor je geen domme dingen gaat doen. Voila, waar zo'n trip niet al goed kan voor zijn"
"Oom Klaas zei: Wiet kan natuurlijk wel paranoia opwekken/versterken, daarom zou ik altijd eerst rustig afwachten was de lsd met jou doet en daarna kijken of je er wiet bij gaat doen. Klik om te vergroten... Kan dit beamen, blowen vóór paddo's/lsd kan voor een zeer ontprettige (benauwende) ervaring zorgen. Eens je trip goed bezig is en je je op je gemak voelt kan het wel leuk zijn."
"Uit topics op dit forum heb ik geleerd dat je lsd best koud, droog, donker & vacuum kan bewaren. Zou dit dan niet het ideale middel zijn om het te bewaren ? Iemand al geprobeerd ? http://www.azarius.nl/headshop/smoking_ ... een_solid/"
"En op lange termijn ... een paar jaar bv. Heeft iemand dat ooit geprobeerd ?"