Ik ben weer op 60% afbouw en het gaat goed met me. M'n therapeut zei, dat ik ook niet te snel moet afbouwen. Enkel met Phenibut ben ik heel goed geholpen. Ik slaap s'nachts goed op Phenibut en kan wel 7 uur zonder G. Overdags neem ik nog geen Phenibut. Ook als ik gestopt ben met de G, zal ik nog wel een week nodig hebben om Phenibut af te bouwen. Ik zie niet, dat langdurig gebruik van Phenibut problemen kan geven? Tenzij je misschien gelijk daarmee stopt misschien. Maar dit kan je toch ook gewoon afbouwen in een week? IK heb nog geen tolerantie problemen ermee. Probeer wel veel over Phenibut op andere forums te lezen.
Drinken deed ik vroeger veel meer. Sinds dat ik G ben gaan gebruiken, drink ik maar heel matig. Met de afbouw van GHB ondervind ik geen problemen als ik meer drink erbij.
Professionele hulp had ik aangevraagd bij de Brijder. Ik kon geen ambulante hulp krijgen, enkel een opname. Maar daar gebruiken ze geen Phenibut en word je om de 2 uur wakker gemaakt voor je dosis G.
![:openmouth:]()
Het lukte me aardig toen ik laatst op 80% zat, maar moest toen noodgedwongen in 2 dagen van 1,5 ml naar 0. En dat ging iets te snel. Kreeg in dezelfde week ook nog eens een nieuwe part time baan.
Dat ik een dieperliggend probleem heb, weet ik. Allebei mijn ouders zijn vorig jaar plotseling overleden. Ik heb contact met mijn huisarts, maar die wou mij geen Baclofen voorschrijven. Heb er een paar via internet besteld, maar het had helemaal geen effect op me. Phenibut werkt het beste voor me, maar is eigenlijk een slaapmiddel en een net een soort variant van Diazepam. Alleen werkt Phenibut op de gaba-b receptor. Ik gebruik geen Diazepam, enkel 10mg Temazepam. Dit gebruik ik al jaren. Ik krijg van de huisarts binnenkort anti-depressiva Lexapro.
Ik houd jullie op de hoogte.
