Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pm!"
"hier ook tussen de 0.9 / 1 ben er eingelijk helemaal vanaf kon gewoon niet tegen dat lange wakker liggen (dordrecht)"
"en als ik misselijk word is het meestal bij het 3e of 4e stukje, of de uitwerking, moet dus wel kotsen maar er komt niks uit. zal morgen eens proberen om 1/3 pil om de 2 uur te nemen en kijken hoe dat valt en 2 uur van te voren even wat eten. is het misschien verstandig om een maagbeschermer te nemen? (ik weeg 62 )"
"leuk feesje gehad gisteren! 1 fmp 1,5xtc vooraf een halve maagbeschermer totaal niet misselijk! echt top!"
"ranitidine sandoz 150mg ja echt perfect! totaal geen last gehad!"
"google het ik vind het persoonlijk veel beter dan x voor lekker om mee te beginnen"
"ja haha my bad.."
"heyo gisteren ben ik uit geweest met wat vrienden en die zitten dan aan cocaine, nu heb 1 jongen niet geslapen gisteren en (denk) vandaag ook nog door gegaan, nu apte die net dat die niet durf te slapen omdat hij keihard aant hallucineren is, hij zeg dat zn bed beweeg dingen vervormen en dat het echt eng is, de hoeveelheid wat die heb genomen zou ik niet weten maar heb iemand misschien tips om hier wat tegen te doen? ws wel gewoon slaap te kort maar hij is wel sirieus in paniek."
"hey! ik heb een vraagje over etizolam. Ik neem meestal na een leuke avond 3mmc/cocaine een benzo (etizolam) ik weet dat het heel slecht is maja de nacht vind ik veel erger om niet te kunnen slapen.! probleem is dat deze etizolam zeker 2 jaar oud zijn… nu heb ik wat 3mmc op niet veel rond de 250mg, ruim een uur geleden 2mg etizolam op en kan helemaal nog niet slapen.. gaat het effect van etizolam eraf als het te oud is?"
"halve gram cocaine op rond 12 uur gestopt cocaine dip echt wel een dikke 9 kan echt niet slapen erdoor -.- toch maar weer proberen haha maja als ik voor 4 uur niet kan slapen dan ga ik wel gewoon nachje doorhalen,"