#1
Dag allemaal, eergisteren lag ik te slapen in mijn kamer die nog niet zo koud was, toen ik plots wakker werd door pijn aan mijn tenen.
Eindstand bleken ze helemaal gezwollen en paars, maar ik snap niet hoe dat kan aangezien ik met dit weer amper buiten kom laat staan zonder schoenen of sokken.
Regelmatig speedgebruik zal het niet aan liggen sinds ik bij 3-mmc absoluut geen last had van vatenvernauwing.
Het ging zo snel weer weg als het kwam, alleen vandaag hetzelfde verhaal maar opvallen genoeg pas na het aanzetten van de verwarming. Iemand ervaring hiermee?
Eindstand bleken ze helemaal gezwollen en paars, maar ik snap niet hoe dat kan aangezien ik met dit weer amper buiten kom laat staan zonder schoenen of sokken.
Regelmatig speedgebruik zal het niet aan liggen sinds ik bij 3-mmc absoluut geen last had van vatenvernauwing.
Het ging zo snel weer weg als het kwam, alleen vandaag hetzelfde verhaal maar opvallen genoeg pas na het aanzetten van de verwarming. Iemand ervaring hiermee?