Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"omdat ik na een jaar en half zoeken eindelijk iemand vond die ket verkoopt"
"Ik zag eens op drugs inc dat je ervoor kilometers Diep de jungle voor in moet en dat het echt Lang duurt voor het klaar is, Verder zou ik het je niet geven op basis van je tripreports Omdat ik daar ooit eens dacht gelezen te Hebben dat je nog minderjarig bent"
"voor zover ik weet is cannabis een hallicunogeen, en werkt drugs (ook wiet) bij iedereen anders"
"25tolife zei: Wauw! Goed omschreven, en de eerste keer overdonderd iedereen weleens Naar een vlub tijdens eeen lsd trip is voor mij ook een no go (tenzij het daar de sfeer is op het feest( Hoop meer te mogen lezen van je! Klik om te vergroten... +1"
"even slecht als butaangas -_-"
"Mulholland Drive zei: Acute cannabis psychose Cannabis kan een tijdelijke acute cannabis psychose veroorzaken. Iemand kan ernstig verward raken, last krijgen van hallucinaties, angst en opwinding. Deze toestand is bijna altijd het gevolg van inname van grote hoeveelheden cannabis, vaak door het eten van spacecake. De verschijnselen van een acute psychose zijn niet blijvend en verdwijnen meestal snel. . Klik om te vergroten... als ik dit alles lees, krijg ik zo het gevoel dat ik vroeger wel verschillende malen door een psychose gegaan ben door cannabis, alleen bedenk ik me nu pas dat het psychoses konden zijn, kan het dat je leert die psychoses leuk te vinden? want het is door die ervaringen niet meer mee te maken (van relatief normale hoeveelheden bijvoorbeeld 4gram in een avond ofzo) dat ik ben beginnen expirimenteren met truffeltjes en dergelijke"
"Psychonaut123 zei: Bovendien ben ik vergeten te vermelden tegen al diegenen die zoiets hebben van: je hebt zo en zoveel gebruikt, eigen schuld zou ik zeggen. Daar ben ik het volslagen mee oneens. Want ik wist namelijk niet hoeveel ik moest gebruiken, niemand die mij heeft verteld hoeveel ik moest gebruiken, geen voorlichting op school gehad. En het staat ook niet op het zakje... Het is dus niet mijn eigen schuld! Ik wist het gewoon niet, en zou met mijn verhaal alleen maar diegenen willen bereiken die beginnen met exp. met thc, en willen zeggen: onderschat de kracht van thc niet, als je teveel gebruikt, dan berg je je maar. Uitkijken dus! Klik om te vergroten... je was 15 dan mag je nog geen wiet roken... en als je coffeeshopbezoeker bent, heb ik nog nooit geweten dat de coffeeshopuitbater je niet wil helpen als je gewoon een relaxed wietje vraagt die niet te sterk is of juist het sterkste wat die heeft of eender wat... de coffeeshopuitbater zal je altijd proberen te helpen om het wietje te vinden die bij jou past, anders is dat niet goed voor zijn zaken, want je moet toch weten wat je verkoopt..."
"dafalganMan zei: hallo, ik denk dat je salvia hebt gerookt. Je beschrijft de rush en hallucinaties precies zoals ze bij salvia beschreven worden. Ik heb dan natuurlijk ook mijn eigen bescheiden ervaring met het product Klik om te vergroten... ik weet zeker dat ik geen salvia gerookt had, als ik salvia rook dan vergeet ik tijdens mijn trip waardoor ik aan het trippen ben, dit had ik deze keer niet. ook duurde de trip langer dan salvia maar was ze wat minder intens..."
"Angramar Temenos zei: Soma zei: Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek Klik om te vergroten... Volgende goa weer eens aan de stars Klik om te vergroten... stars is een hilarisch woord, en subtieler dan "tripmiddel""