#1
Wel ik heb eens zin om LSD ook te gebruiken. Alleen nooit gedaan. Als er soorten zijn met welke begin ik best?
25tolife zei:Wauw! Goed omschreven, en de eerste keer overdonderd iedereen weleens
Naar een club tijdens een lsd trip is voor mij ook een no go (tenzij het daar de sfeer is op het feest
Hoop meer te mogen lezen van je!
Ghehe dankjewelMarkBeez zei:Dit was denk ik de leukste LSD tripreport die ik ooit heb gelezen, goed gedaan man
ThijsWTF zei:Prachtig tripreport! Je bent een goede schrijver! Doe je hier iets mee?
Hier en daar herkende ik wat uit mijn truffel trip. Je hebt mijn nieuwsgierigheid naar LSD flink aangewakkerd.
Heb je enige idee hoe sterk de LSD was? Je had volgens mij precies de goede hoeveelheid te pakken voor een eerste trip.
Mulholland Drive zei:mrflame, ik heb dit report met veel plezier gelezen! Naast dat het verhaal diepgang, spanning en humor bevat is het gewoon een meesterlijke trip geweest, dat geloof ik van harte.
Ik vond het erg mooi en herkenbaar hoe je opvatting is over bijvoorbeeld de realiteit, religie en het gegeven dat ons brein slechts een filter is van iets wat op een andere manier waargenomen kan worden. In een tripreport van mijzelf heb ik hetzelfde betoogd, en tijdens trippen kan je veel meer verbinding voelen met essentiele dingen. Je opvatting over hard drugs deel ik ook.
En bijvoorbeeld de oeverloze rivieren van drankgebruik in de maatschappij noem je ook. (wat zogenaamd wél legaal is, maar veel meer problemen veroorzaakt: denk aan huiselijk geweld, ziekteverzuim, vandalisme, verkeersongelukken, de lijst is enorm)
Naast dat het mooi is dat deze gevoelens in je op kwamen tijdens je trip, verwerk je deze zaken ook op een esthetische manier in je verhaal, en dat draagt bij.
Ik heb ook enorm moeten lachen om je verhaal over de Beatles, daar ik zelf muzikant ben.
Groetjes,
Mulholland
mrflame zei:Heel erg bedankt voor de leuke reacties!Krijg nu wel heel veel zin om weer te schrijven... Hmmm... Ik heb mezelf beloofd 3 maanden geen drugs meer te gebruiken, dus jullie zullen moeten wachten ben ik bang!
![]()
theholyganja zei:Wel ik heb eens zin om LSD ook te gebruiken. Alleen nooit gedaan. Als er soorten zijn met welke begin ik best?

Kwalvis zei:Prachtig! Buitengewoon goed omschreven, lekker duidelijk!
Ik heb met plezier je tripreport gelezen, echter ging mijn eerste keer niet zo super.. heb 1 hele gedaan die best wel zwaar was (niet slim, i know) en ook beetje buikpijn gehad.
Wellicht binnenkort weer zegeltjes! Dan ga ik ook zeker een report schrijven!
Heb jij tips met het onthouden van dinge? ik vergeet meestal 40% van mijn trips (Truffel dragon dynamit heb ik al meer als 7 keer gedaan) en van mijn LSD Trip weet ik alleen maar dat ik aan het einde last van mijn maag had.
Nogmaals, leuk om te lezen! Ik hoop meer van je te kunnen lezen!
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."