Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPostzegels likken: Post naar een andere dimensie (LSD)

Postzegels likken: Post naar een andere dimensie (LSD)

21 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel ik heb eens zin om LSD ook te gebruiken. Alleen nooit gedaan. Als er soorten zijn met welke begin ik best?
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Wauw! Goed omschreven, en de eerste keer overdonderd iedereen weleens :)

Naar een club tijdens een lsd trip is voor mij ook een no go (tenzij het daar de sfeer is op het feest :)

Hoop meer te mogen lezen van je!
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je reactie :grin:

Nee inderdaad, het was ook niet geheel de planning om naar een feestje te gaan :wink:

Ik zal weer wat schrijven als ik weer wat nieuws probeer!
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#3
MarkBeez zei:
Dit was denk ik de leukste LSD tripreport die ik ooit heb gelezen, goed gedaan man
Klik om te vergroten...
Ghehe dankjewel :grin:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
mrflame, ik heb dit report met veel plezier gelezen! Naast dat het verhaal diepgang, spanning en humor bevat is het gewoon een meesterlijke trip geweest, dat geloof ik van harte.

Ik vond het erg mooi en herkenbaar hoe je opvatting is over bijvoorbeeld de realiteit, religie en het gegeven dat ons brein slechts een filter is van iets wat op een andere manier waargenomen kan worden. In een tripreport van mijzelf heb ik hetzelfde betoogd, en tijdens trippen kan je veel meer verbinding voelen met essentiele dingen. Je opvatting over hard drugs deel ik ook.

En bijvoorbeeld de oeverloze rivieren van drankgebruik in de maatschappij noem je ook. (wat zogenaamd wél legaal is, maar veel meer problemen veroorzaakt: denk aan huiselijk geweld, ziekteverzuim, vandalisme, verkeersongelukken, de lijst is enorm)

Naast dat het mooi is dat deze gevoelens in je op kwamen tijdens je trip, verwerk je deze zaken ook op een esthetische manier in je verhaal, en dat draagt bij.

Ik heb ook enorm moeten lachen om je verhaal over de Beatles, daar ik zelf muzikant ben.

Groetjes,

Mulholland
D
DruqsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prachtig tripreport! Je bent een goede schrijver! Doe je hier iets mee?

Hier en daar herkende ik wat uit mijn truffel trip. Je hebt mijn nieuwsgierigheid naar LSD flink aangewakkerd :tongueout:.

Heb je enige idee hoe sterk de LSD was? Je had volgens mij precies de goede hoeveelheid te pakken voor een eerste trip.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#6
ThijsWTF zei:
Prachtig tripreport! Je bent een goede schrijver! Doe je hier iets mee?

Hier en daar herkende ik wat uit mijn truffel trip. Je hebt mijn nieuwsgierigheid naar LSD flink aangewakkerd :tongueout:.

Heb je enige idee hoe sterk de LSD was? Je had volgens mij precies de goede hoeveelheid te pakken voor een eerste trip.
Klik om te vergroten...

Dankjewel! :grin: Ja ik schrijf scripts voor de films die ik maak, maar dat gaat natuurlijk op een heel andere manier. Ik heb vroeger wel veel verhalen geschreven. Maar helaas nooit meer 'echt' geschreven, tot ik hier op het forum af en toe een tripreportje begon te schrijven.

En het is mooi dat het enthousiasmerend en aanmoedigend is. Het is af en toe wel heftig moet ik je vertellen. Maar na truffels te hebben gebruikt lijkt het me wel een logische volgende stap (met nadruk op lijkt, want ik heb truffels nog niet echt gedaan).

Ja ik heb ze getest, maar er is natuurlijk altijd sprake van enige 'significantie.' Het zal tussen de 150 en 200 mics hebben gezeten. Ik denk zelf rond de 150, want de tweede keer was het een stuk heftiger dan de eerste keer (naar waar ik dit tripreport heb geschreven).
Opbouwen is het codewoord, luister naar je lichaam en geest. Wanneer het teveel is, neem je gewoon niet meer bij.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mulholland Drive zei:
mrflame, ik heb dit report met veel plezier gelezen! Naast dat het verhaal diepgang, spanning en humor bevat is het gewoon een meesterlijke trip geweest, dat geloof ik van harte.

Ik vond het erg mooi en herkenbaar hoe je opvatting is over bijvoorbeeld de realiteit, religie en het gegeven dat ons brein slechts een filter is van iets wat op een andere manier waargenomen kan worden. In een tripreport van mijzelf heb ik hetzelfde betoogd, en tijdens trippen kan je veel meer verbinding voelen met essentiele dingen. Je opvatting over hard drugs deel ik ook.

En bijvoorbeeld de oeverloze rivieren van drankgebruik in de maatschappij noem je ook. (wat zogenaamd wél legaal is, maar veel meer problemen veroorzaakt: denk aan huiselijk geweld, ziekteverzuim, vandalisme, verkeersongelukken, de lijst is enorm)

Naast dat het mooi is dat deze gevoelens in je op kwamen tijdens je trip, verwerk je deze zaken ook op een esthetische manier in je verhaal, en dat draagt bij.

Ik heb ook enorm moeten lachen om je verhaal over de Beatles, daar ik zelf muzikant ben.

Groetjes,

Mulholland
Klik om te vergroten...

Dankjewel! Goed te weten dat je vermakelijk vond om te lezen. Dan krijg ik niet het gevoel dat ik het alleen maar voor mezelf schrijf :wink:

Ik zal binnenkort even in je geschiedenis kijken naar je report! Ben erg benieuwd, vooral omdat ik het gevoel heb dat we wel dezelfde gedachtes delen (onder invloed van LSD tenminste). Ik zal je PMen wat ik er van vond!

Ik dank je enorm voor je leuke reactie!
8
89suitedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmm. Je hbt me wel heel erg nieuwsgierig gemaakt. Goed geschreven. Ga nu ook maar eens opzoek naar een postzegel :)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Whoa, meteen opsturen naar een uitgeverij! :openmouth:

Kheb hier nog wat oude postzegels liggen… :grin:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel erg bedankt voor de leuke reacties! :grin: Krijg nu wel heel veel zin om weer te schrijven... Hmmm... Ik heb mezelf beloofd 3 maanden geen drugs meer te gebruiken, dus jullie zullen moeten wachten ben ik bang! :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
mrflame zei:
Heel erg bedankt voor de leuke reacties! :grin: Krijg nu wel heel veel zin om weer te schrijven... Hmmm... Ik heb mezelf beloofd 3 maanden geen drugs meer te gebruiken, dus jullie zullen moeten wachten ben ik bang! :wink:
Klik om te vergroten...

D'oh! :tearsofjoy:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#12
theholyganja zei:
Wel ik heb eens zin om LSD ook te gebruiken. Alleen nooit gedaan. Als er soorten zijn met welke begin ik best?
Klik om te vergroten...

Er zijn heel veel verschillende zegels in omloop. Deze zegels (van postzegel vellen met een afbeelding er op, bijv. een kat) bevatten een druppel LSD. De grote van deze druppel verschilt niet allen per soort zegelvel, maar zelfs per zegeltje. Hierdoor is het moeilijk te bepalen hoeveel er precies op zit. Je zou er bijvoorbeeld een paar kunnen kopen en laten testen, dan weet je de spreiding een beetje.

Maargoed, de hoeveelheid LSD op een zegel wordt uitgedrukt in mics. Zelf denk ik dat 50 mics goed is om mee te beginnen! Maar dit veranderd per persoon, dus je kan het per 25 mics nemen (is meestal een kwart zegeltje).
S
Sj-oLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk report om te lezen :)

Goede actie overigens van die jongen die je kwam halen
K
KwalvisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prachtig! Buitengewoon goed omschreven, lekker duidelijk!

Ik heb met plezier je tripreport gelezen, echter ging mijn eerste keer niet zo super.. heb 1 hele gedaan die best wel zwaar was (niet slim, i know) en ook beetje buikpijn gehad.

Wellicht binnenkort weer zegeltjes! Dan ga ik ook zeker een report schrijven!

Heb jij tips met het onthouden van dinge? ik vergeet meestal 40% van mijn trips (Truffel dragon dynamit heb ik al meer als 7 keer gedaan) en van mijn LSD Trip weet ik alleen maar dat ik aan het einde last van mijn maag had.

Nogmaals, leuk om te lezen! Ik hoop meer van je te kunnen lezen!

:rock:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwalvis zei:
Prachtig! Buitengewoon goed omschreven, lekker duidelijk!

Ik heb met plezier je tripreport gelezen, echter ging mijn eerste keer niet zo super.. heb 1 hele gedaan die best wel zwaar was (niet slim, i know) en ook beetje buikpijn gehad.

Wellicht binnenkort weer zegeltjes! Dan ga ik ook zeker een report schrijven!

Heb jij tips met het onthouden van dinge? ik vergeet meestal 40% van mijn trips (Truffel dragon dynamit heb ik al meer als 7 keer gedaan) en van mijn LSD Trip weet ik alleen maar dat ik aan het einde last van mijn maag had.

Nogmaals, leuk om te lezen! Ik hoop meer van je te kunnen lezen!

:rock:
Klik om te vergroten...

Hee bedankt! :grin:

En jammer dat jouw eerste keer wat minder ging. Ik zal ook rustig opbouwen, dus verdeel de zegel in twee of vier stukjes. Dan neem je eerst 1 stukje en dan kan je na een uur kijken of je nog bij kan pakken!

En ik ben benieuwd! Ik zal het zeker lezen!

En mijn enige tip is dan: gebruik niet te veel. Hoe minder je neemt, hoe minder waus je bent en dan onthou je veel meer. Daarnaast kan je een notitieboekje nemen en steekwoorden opschrijven. Ook helpt het als er een tripsitter is, die jou na de trip precies kan vertellen wat je zoal hebt uitgespookt. Daarbnaast hoor ik ook wel van mensen dat ze een voice recorder gebruiken om het voor zichzelf te documenteren!

Hopelijk heb je er wat aan!
M
MarkBeezLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit was denk ik de leukste LSD tripreport die ik ooit heb gelezen, goed gedaan man
C
Child from spaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nice reportje goed omschreven en las lekker weg (:
O
OllieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo, ik zit normaal op df.info en dacht ik ga voor de grap eens op nl kijken of ik daar nog een leuk rapport vind. BINGO! Dit is de eerste die ik open, merci daarvoor ik heb genoten :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wauw! Goed omschreven, en de eerste keer overdonderd iedereen weleens :)

Naar een club tijdens een lsd trip is voor mij ook een no go (tenzij het daar de sfeer is op het feest :)

Hoop meer te mogen lezen van je!
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat van dat ze drugs slecht afschilderen ga ik helemaal in mee! Dat heb ik ook al 1000 keer ervaren!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."