Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Combineren dat was toch nooit verstandig? ;p"
"Netjes hoor ,zoveel bijhouden , respect!"
"Beweging , speciale dingen eten ofzo,..... ?? DE titel is aangepast, had een foutje gemaakt , mijn (niet) gemeende excuses bij deze.Gaat niet weer gebeuren!"
"Bossie1988 zei: Nadat ik ziek ben geworden van Corona en ik blijkbaar de long COVID klachten heb overgehouden, dus vreselijk moe als je niks doet en snel buiten adem etc. Wilde ik de werking van speed eens testen om te kijken of dat nou wel werkt of niet, en ik krijg er in me hoofd enkel wat energie van maar ik blijf nog steeds zo stil op de bank liggen als dat ik het niet neem. De speed is van goede kwaliteit dus dat is het probleem niet. zijn er meer mensen die dit hebben of bij is opgevallen dat de werking van drugs minder is na het krijgen van Corona. ben zelf wel benieuwd naar andere verhalen van mensen en hoe het daarbij werkt. Drugs werkt namelijk op je receptoren en Corona lijkt hier dan ook op in te werken? Klik om te vergroten... Rust lijkt me de oplossing, iets wat je volgens mij niet krijgst van een synthetisch phychoformacon. Maar misschien heb ik het wel mis"
"Buiten gaan staan op een groot open stuk, vinger nat maken, hoog opsteken. Als je het 0 graden punt weet(noorden), kijk je met een koershoekmeter hoeveel graden De windrichting verwijderd is vanaf 323 graden. Doe dit keer het aantal frikadellen wat je ongeveer in een jaar eet, Dat gedeeld door je gewicht. X factor man/vrouw (voor man 0.71, vrouw 0.69). neem het getal wat je nu krijgt en neem dat als X . X x Y+T x B : gemiddelde doorsnee van een baviankont = kerngetal x gewicht in vierkante nanometer x volume groene banaan: 54.6cm = Als je dit nu allemaal hebt gedaan ben je officeel een debiel"
"Als je dt space-kees zei: Buiten gaan staan op een groot open stuk, vinger nat maken, hoog opsteken. Als je het 0 graden punt weet(noorden), kijk je met een koershoekmeter hoeveel graden De windrichting verwijderd is vanaf 323 graden. Doe dit keer het aantal frikadellen wat je ongeveer in een jaar eet, Dat gedeeld door je gewicht. X factor man/vrouw (voor man 0.71, vrouw 0.69). neem het getal wat je nu krijgt en neem dat als X . X x Y+T x B : gemiddelde doorsnee van een baviankont = kerngetal x gewicht in vierkante nanometer x volume groene banaan: 54.6cm = Als je dit nu allemaal hebt gedaan ben je officeel een debiel Klik om te vergroten... 5666.6667, nanogram per kubieke milimeter is mijn antwoord! Albert einstein heeft mij dit persoonlijk verteld, hij kwam met de x achtenswansig uit het 4 de daluniversum."
"Zal voor mij ongeveer hetzelfde zijn , ze noemen me ook wel Peter de frikandellen vreter. Was je me net 1 sec voor."
"Rotjoch zei: Komt aardig overeen Klik om te vergroten... Neem de credits maar hoor haha, ben altijd al laatste geweest , laatste gekozen. Deze kan ik ook nog wel hebben, "pinkt een traantje weg"."
"Nickje zei: Ik vindt het leuk vindt te experimenteren met verschillende stofjes maar altijd met (nog) legaal spul. Tot nu toe vooral met RC's geëxperimenteerd, met name entactogenen (5-MAPB, 6APB etc.) en psychedelica (vooral tryptamines zoals 5-Meo-Mipt etc.). Daarnaast combineer ik bijna altijd met wiet. Ik wilde ook wel eens een GHB-achtige ervaring daarom Phenibut geprobeerd. Eerst 500mg als "allergie-test"(ja ik weet 't, zou dan veel te veel zijn maar ik was te lui om een capsule open te breken...), een uur later 2g bijgenomen, dus in totaal 2,5g. Op basis van wat ik gelezen had dacht ik daarmee "safe" te zitten en dat was ook zo. Na ongeveer 4 uur na bijdoseren (ik heb niet op nuchtere maag genomen) licht dronken gevoel, maar ook opgewekt. Niet super energiek, ook niet volkomen verdoofd. Kwam allemaal langzaam en subtiel op. Voelde als een vrolijke, lichte dronkenschap. Ik merkte ook wel wat bovengemiddelde geilheid maar allemaal niet overdreven. Wel prettig. Na een uurtje of 6 een jointje erbij, dat gaf een lekkere synergie, met af een toe een euforische "wave". Niks overweldigends maar wel gewoon heel leuk. In tegenstelling tot wat ik in veel andere trip reports lees heb ik daarna niet 10 uur doorgeslapen om helemaal fris wakker te worden, ik denk dat ik ongeveer 6 à 7 uur slaap heb gehad en ik denk dat je je beter voelt de dag erna als je echt kan uitslapen. Ik was de dagen erna eerder bovengemiddeld vermoeid met af en toe een licht kater gevoel, maar niks dramatisch. Conclusies: doet het denk ik prima in combi met erotiek maar met 2,5g geen overdreven "wow" effect. Volgende x probeer ik net ietsje meer, ik denk 3g. Kan me ook voorstellen dat als je teveel neemt het verdovende de overhand gaat nemen, je zal niet zo snel "out" gaan als met GHB maar of het er leuker van wordt betwijfel ik. Combineren met cannabis vond ik echt lekker. Totale duur van de ervaring en na-effecten waren me iets te lang maar ik denk dat dat sterk verbetert als je in de gelegenheid bent echt goed uit te slapen na gebruik, nu was ik de dagen erna nog steeds een beetje loom en katerig. Klik om te vergroten... Ben zelf 100 kg , mijn grens zit op 2 gram. Minder of 2g geeft energie en een verbeterde focus (wetenschappelijk bewezen dat je cognitieve functies toenemen). Meer word ik alleen maar moe en loom. Na mijn mening is dan dat eerste vele malen prettiger ."
"En ds Mevrouw Pløp zei: Bs Ben nog wel ff snel benieuwd naar je mening over rijden onder invloed van middelen trouwens Klik om te vergroten... In vrijwel alle gevallen is dat een ernstige misdraging."