Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPEP gehad, is er een mogelijkheid om het sneller af te breken?

PEP gehad, is er een mogelijkheid om het sneller af te breken?

46 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snoozerboy5000 zei:
Doe dit maar ook goddamn it
Klik om te vergroten...
Onze grappen man. Maak is een leuk grapje dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
D
Dirkdirk
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Onze grappen man. Maak is een leuk grapje dan
Klik om te vergroten...
Je riep mij?

Dirkjan is even niet bereikbaar, ik ben zijn assistente.
s
space-keesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beweging , speciale dingen eten ofzo,..... ?? DE titel is aangepast, had een foutje gemaakt , mijn (niet) gemeende excuses bij deze:laughing:.Gaat niet weer gebeuren!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
space-kees zei:
Als ik dat vragen tenmiste . Graag ook de hoeveelheden erbij die horen bij de prijs. Ik denk dat er grote verschillen zitten tussen bijvoorbeeld Zuid Holland en Groningen
Klik om te vergroten...
Lees de forumregels. Prijzen noemen en ernaar vragen is niet toegestaan.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik koop speed voor 1 apen arm.
Ik koop coke voor 1 teennagel.
Ik koop crack voor 1 banaan.
Ik koop ketamine voor boomschors
Wiet groeie hier in het wild in de jungles in afrika.daar doen wij altijd overheen zeiken en freet de toppen daarna op
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Ik koop speed voor 1 apen arm.
Ik koop coke voor 1 teennagel.
Ik koop crack voor 1 banaan.
Ik koop ketamine voor boomschors
Wiet groeie hier in het wild in de jungles in afrika.daar doen wij altijd overheen zeiken en freet de toppen daarna op
Klik om te vergroten...
Ik koop je pik voor een louis keepball tas.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
louis keepbal
Klik om te vergroten...
wat is dit?
ljuv zei:
Ik koop je pik voor een louis keepbal tas.
Klik om te vergroten...
ik betwijfel dat je iets van waarde moet hebben voor dat je die van @Blauweaap krijgt :joycat:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
space-kees zei:
Hoeveel uur moeten jullie gemiddeld voor een gram sos en enz werken , mag ik dat wel vragen?
Hoeveel gehakt staafen moet je ervoor bewerken achter het station (in mijn geval)?
Klik om te vergroten...
Nee dat mag je niet. Nogmaals: lees de forumregels die echt tyfusgroot in je beeld staan.

IMG_20220201_234154.jpg
Focus je verder maar weer op gehaktstaven bewerken achter het station (om even in je eigen woorden te spreken), daar komt minder begrijpend lezen bij kijken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoozerboy5000 zei:
wat is dit?
Klik om te vergroten...
Al slaaaaa je me dood maar hij zoekt het hahahaha
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauweaap zei:
Ik koop speed voor 1 apen arm.
Ik koop coke voor 1 teennagel.
Ik koop crack voor 1 banaan.
Ik koop ketamine voor boomschors
Wiet groeie hier in het wild in de jungles in afrika.daar doen wij altijd overheen zeiken en freet de toppen daarna op
Klik om te vergroten...
Dankje voor de lach o machtige blue monkey
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
istockphoto-1139800938-1024x1024.jpg


Is dit...


Het aantal verkochte CD's van Metallica in de maand oktober van 1986 in de Amerikaanse staat Georgia?


óf is dit


Het aantal IQ punten van de gemiddelde forumbezoeker na Juli 2021?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bs
space-kees zei:
Hoeveel uur moeten jullie gemiddeld voor een gram sos en enz werken , mag ik dat wel vragen?
Hoeveel gehakt staafen moet je ervoor bewerken achter het station (in mijn geval)?
Klik om te vergroten...
Ben nog wel ff snel benieuwd naar je mening over rijden onder invloed van middelen trouwens
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik betaal helemaal niks ik vind het steeds wanneer ik bij vreemde mensen in een volkswagen polo stap.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Ik betaal helemaal niks ik vind het steeds wanneer bij vreemde mensen in een volkswagen polo.
Klik om te vergroten...
Als apotheker krijg je alles gratis toch?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
space-kees zei:
Hoeveel uur moeten jullie gemiddeld voor een gram sos en enz werken , mag ik dat wel vragen?
Hoeveel gehakt staafen moet je ervoor bewerken achter het station (in mijn geval)?
Klik om te vergroten...
Oh kon ik daar geld mee verdienen??
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Nee jij moet er geld voor betalen 😘
Klik om te vergroten...
Betaal ik in drugs goed?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Oh kon ik daar geld mee verdienen??
Klik om te vergroten...
Nee jij moet er geld voor betalen 😘
s
space-keesLid
01-01-2024, 00:00
#18
En ds
Mevrouw Pløp zei:
Bs

Ben nog wel ff snel benieuwd naar je mening over rijden onder invloed van middelen trouwens
Klik om te vergroten...
In vrijwel alle gevallen is dat een ernstige misdraging.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
Betaal ik in drugs goed?
Klik om te vergroten...
Ik accepteer alleen betaling in LSD of truffels. Goed?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Ik koop je pik voor een louis keepball tas.
Klik om te vergroten...
Geef mij een adress morgen vroeg heb je mijn afsneden dop in je brievenbus liggen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."