Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij gebruiken alleen thuis, juist niet op festivals. In geval van kotsen wordt het toch vrij genant. Bovendien heb je alles bij de hand thuis, chill bank, voldoende water, en de muziek die ik wil horen.... Armin van Buuren State Of Trance 2007 is favoriet.... The space we are the space we were..."
"curiouscouple zei: Thuis....heerlijk chill op de bank Carnaval......beter dan je helemaal lam zuipen Dance feesten..................verdwijnen in de muziek Clubs....................heerlijk stout gedragen Ieder plekje neemt z'n eigen effect mee, jammer dat we steeds weer 6-8 weken moeten wachten Klik om te vergroten... Ja die 6-8 weken balen wij ook van ! Het geeft ontegenzeggelijk het beste effecft door die tijd er tussen te houden, maar toch..... Die club variant van jullie lijkt ons ook wel wat !"
"Mede spacers, Aangezien ik hier nieuw ben, ga ik een vraag stellen die wellicht al vaker is gesteld, echter ik kon hem nu niet vinden in de lijst. Onze favo hard drug is toch wel MDMA, ten opzichte van alle andere drugs die we hebben gebruikt spacen en trippen wij hier het lekkerste op... Echter de mega barriere.....: DE SMAAK Of we het nu in de cola mikken, of in water, in 1x doorslikken, vloeitjes gebruiken, het is niet te doen... Wie heeft de allesoplossende tip ?!"
"Goedenmiddag allemaal, Sinds anderhalf jaar zijn een vriendin en ik erg into MDMA, we hebben een betrouwbaar adres in Rotterdam die constante kwaliteit levert. We gebruiken ongeveer om de 2 maanden, dus 6x per jaar. Als we gebruiken starten we op vrijdagmiddag rond een uur of 5 's middags en afhankelijk van alles kan dat de hele avond en nacht doorgaan. We nemen de eerste keer het meeste, en de 2e en 3e keer duidelijk minder. Van te voren maken we verschillende 'hoopjes' zodat we, wanneer we aan het spacen zijn, ons niet kunnen vergissen. Aangezien we dit allemaal zeer verantwoord doen (vinden we zelf) en dus steeds dezelfde hoeveelheden en kwaliteit gebruiken snappen we iets niet, vandaar graag de hulp van dit forum. Elke keer is de beleving zo volslagen anders, ondanks de afgewogen hoeveelheden. Wanneer we weten dat we een avond gaan spacen verheugen we ons erop en is onze bui altijd zeer goed Dus we stappen er elke keer met een positieve mindset in. Ook eten we die dag goed etc. De ene keer sta ik na een half uur te kotsen boven de plee, terwijl ik met dezelfde hoeveelheid een andere keer niet sta te kotsen. Soms duurt een trip wel uren, en soms heb ben we amper het gevoel dat er wat gebeurd. Overigens, wanneer het kotsen wordt is de trip daarna wel weer mega !!!! Wat doen we fout, of doen we niks fout, en is MDMA een drug die heel erg wispelturig is ? Gegroet, SpaceCowboy"
"Svali zei: Eerlijk gezegd nooit van gehoord dat mensen daar zo veel last van hebben. Ik neem aan dat je het over poeder hebt. Dan zou je het gewoon in een capsule kunnen doen. Of pluggen inderdaad. Klik om te vergroten... Nou geloof me de smaak is niet te doen, en we hebben het inderdaad over poeder, of zand. Capsule is wel een goed idee inderdaad, nu mss een onnozele vraag maar waar haal ik lege capsules vandaan ?"
"caspergt zei: Hallo daar, m'n eerste post op dit forum en ik zat met een vraagje. Gisteravond heb ik met een groepje MDMA Kristallen gedaan, dit zou volgens de dealer 74% puur zijn, we hadden 1 gram, meer dan genoeg om ons mee te kunnen vermaken zou je zeggen. We voelden allemaal wel wat, alsof we er tegen aan zaten zeg maar, maar in geen enkele manier het echt echte gevoel. Nu hebben we allemaal 2 keer bij "gelikt" (ranzig trouwens ) Het rook ook een beetje zoetig (kristallen zouden naar anijs ruiken, nu weet ik niet precies hoe dat ruikt) maar iniedergeval een zoete geur. Ik heb het idee dat we gewoon troep hebben zitten nemen, heeft iemand van jullie dit eerder gehad? Ben reuze benieuwd! Klik om te vergroten... Ligt eraan ook hoe groot dat groepje was, met 4 man is een gram voor een hele avond of nacht echt te weinig hoor ! Wij doen met z'n 2en op een avond en nacht precies 1 gram. De smaak van de MDMA die wij slikken en dat is echt top spul, is verre van zoet. Het is een 'zum kotzen' smaak, haast niet weg te krijgen zonder te kokken... In de cola is tot nu toe nog de beste remedie ! Succes de volgende keer !"
"Ik maak me zeker niet druk, maar juist omdat we het 'maar' eens in de 8 weken doen wil je graag dat het elke keer perfect is. En wil er alles aan doen om die perfecte trip te benaderen ukkie zei: Ik denk dat het ook ligt aan hoe je je voelt op het moment. eten.. slapen.. gezondheid .. je mood soms verwacht je ook dingen en stel je je daarop in en dan pakt het juist anders uit ik heb dat ook als ik xtc gebruik de ene keer ga ik lekker en hard en de keer erna ( dezelfde hoeveelheid) is t ni relax en komt de knal niet zeg ma dan hang ik ertusse dan space ik wel ma ni dat euforische gevoel je niet te druk maken.. niet elke keer kan hetzelfde zijn misch moet je met wat minder beginnen en portie 2 wat groter maken misch valt dat wat beter misch heb je er wat aan Klik om te vergroten..."
"Ondanks dat het report al dik 2 jaar oud is, toch nog even een reactie Je beschrijft exact wat wij ook beleven.... MDMA is echt da bomb voor ons. Dat heerlijk euforische, en ook de hallucinaties vinden wij mega om mee te maken. De laatste keer reden er bij mij hele gestileerde zwarte autootjes en fietsjes over het plafond... je weet dat het gebeurd en toch kan het niet, je kunt ze ook nawijzen, errug grappig. Keer daarvoor zakten aan draadjes uit het plafond hele gekleurde libelles, onwijs mooi gezicht. Je voelt je ook zo extreem happy.... heerlijk heerlijk heerlijk. Ik las dat jullie love gevoel wat aan het afnemen is na een aantal keren gebruikt te hebben. Dat hadden wij ook, we zijn toen heel strikt terug gegaan naar 1x per 2 maanden, dus max 6x per jaar. En geloof me dat helpt heel erg, dan is elke keer weer een feestje. Wij hadden toen we vaker slikten ook soms zulke slechte ervaringen dat we baalden dat we genomen hadden, 1 grote teleurstelling. Dat voorkom je door strikt eens in de 8 weken te gebruiken ! Veel plezier verder, a.s. vrijdag is het voor ons 8 weken geleden dus dat gaat helemaal top worden vrijdag ! Ciao4Now, Space Cowboy"
"Mike zei: Veel plezier verder, a.s. vrijdag is het voor ons 8 weken geleden dus dat gaat helemaal top worden vrijdag ! Klik om te vergroten... En? Hoe was het? Klik om te vergroten... Het was wederom geweldig, wat meer mellow deze keer, en hebben de avond afgesloten met een joint. Daarvan heb ik een uur vlak van het lachen gelegen is mij verteld. Kortom zeer geslaagd en relaxed weer allemaal !"
"Vrienden, Morgenavond willen we weer eens wat anders, geen pillen of pure MDMA, maar gewoon weer eens ouwerwets blowen. Is een hele tijd geleden, tussendoor wel eens iets gerookt maar geen idee meer wat het nou precies was. Ik wil graag voorgerolde kopen, maar wat is nou een hele goeie blow...? Graag een naam / namen dus ! En wat mag een beetje goeie blow kosten ? (voorgerold) Zo'n blow waar je uren van gaat giechelen en heerlijk spacen ! Ik hoor graag jullie waardevolle bijdrage, alvast bedankt...! (Ik heb op de site van NEMO gekeken in Rotterdam, om wat wijzer te worden, maar die site is alleen geschikt als je een opstel wilt schrijven)"