#1
Eerlijk gezegd nooit van gehoord dat mensen daar zo veel last van hebben. Ik neem aan dat je het over poeder hebt. Dan zou je het gewoon in een capsule kunnen doen. Of pluggen inderdaad.
Of we het nu in de cola mikken, of in water, in 1x doorslikken, vloeitjes gebruiken, het is niet te doen...Svali zei:Eerlijk gezegd nooit van gehoord dat mensen daar zo veel last van hebben. Ik neem aan dat je het over poeder hebt. Dan zou je het gewoon in een capsule kunnen doen. Of pluggen inderdaad.
nu mss een onnozele vraag maar waar haal ik lege capsules vandaan ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."