Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe taste of...... MDMA

The taste of...... MDMA

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerlijk gezegd nooit van gehoord dat mensen daar zo veel last van hebben. Ik neem aan dat je het over poeder hebt. Dan zou je het gewoon in een capsule kunnen doen. Of pluggen inderdaad.
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mede spacers,


Aangezien ik hier nieuw ben, ga ik een vraag stellen die wellicht al vaker is gesteld, echter ik kon hem nu niet vinden in de lijst.

Onze favo hard drug is toch wel MDMA, ten opzichte van alle andere drugs die we hebben gebruikt spacen en trippen wij hier het lekkerste op...

Echter de mega barriere.....: DE SMAAK :kots: Of we het nu in de cola mikken, of in water, in 1x doorslikken, vloeitjes gebruiken, het is niet te doen...

Wie heeft de allesoplossende tip ?! :)
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Svali zei:
Eerlijk gezegd nooit van gehoord dat mensen daar zo veel last van hebben. Ik neem aan dat je het over poeder hebt. Dan zou je het gewoon in een capsule kunnen doen. Of pluggen inderdaad.
Klik om te vergroten...

Nou geloof me de smaak is niet te doen, en we hebben het inderdaad over poeder, of zand. Capsule is wel een goed idee inderdaad, nu mss een onnozele vraag maar waar haal ik lege capsules vandaan ?
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een kameraad van me heeft er al moeite mee zo'n pilletje door te slikken. Toen hij dat de laatste keer deed, ging hij bijna over z'n nek, omdat hij hem niet goed door kon slikken. Hij bleef toen in z'n mond hangen en toen had hij dus die smerige smaak in z'n bek haha.. :P

Ik zelf gooi m achter in mn keel en kan hem zonder water te drinken door slikken. Maar beetje water is natuurlijk wel fijner. :P Heb nog nooit poeder gebruikt, dus ik ken de smaak dan ook (gelukkig) niet.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou gewoon een pilletje pakken, of pluggen. Capsules zijn inderdaad ook makkelijk, als je over poeder/kristal beschikt.

gr
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
nu mss een onnozele vraag maar waar haal ik lege capsules vandaan ?
Klik om te vergroten...

Kun je gewoon bij de apotheek halen, meestal van 100mg. Anders valt er online genoeg te halen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
pluggen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."