Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het kaartje en ben aanwezig."
"Morgen ben ik @ The Site"
"Ik gade 27ste naar Mysteryland En ja ook voor mij is het de eerste keer dat ik daar heen ga. Maar wel het 2de ID & T feest de eerst was afgelope Sensation Black."
"Yeah morgen even Haarlemmermeer op zijn kop zetten"
"Nick zei: Trip Unit zei: Ieder feest heeft zijn eigen sfeertje. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Alleen jammer dat er geen hardcore tentje staat Klik om te vergroten... aja hardstyle is ook erg lkkr...the prophet draaide wel lkkr hardcore op het laatst Klik om te vergroten... en dat was VET, die hardcore op het laatst!"
"Ja ik ga naar Thunderdome!"
"Smartdrugs Explosion Liquid E Salvia Softdrugs Alcohol Caffeïne Hasj Nicotine Wiet Harddrugs Amfetamine (speed/pep, gesnoven) Cocaïne (zowel snuiven als ploffen) GHB Ketamine mCPP (in pilvorm met als logo 'Tribal') MDMA Poeder (gesnoven & geslikt) XTC (MDMA) Edit: Heb ff me lijstje aangepast, er ontraken wat dingen :-P Edit 2: Sinds gisteren (26 december 2005) ook voor het eerst GHB op (klein beetje). Ik voelde er niet echt veel van maar wou ook slechts een klein beetje proberen, misschien volgende keer iets meer, maar ik wacht daar nog ff mee. Edit 3: Na het doorzoeken van de database van Pillreports stuitte ik op deze toevoeging die ik ook wel eens genuttigd heb, dus is nu ook mCPP toegevoegd aan mijn lijstje (wordt door mij STERK AFGERADEN!). Edit 4: Ketamine heb ik 1x geprobeerd, staat er nu ook bij."
"Ik moet voor een ander onderzoek binnenkort in Nijmegen zijn en ben eventueel wel bereid mijn verhaal te vertellen (ik ben recreatief gebruiker)."
"White Widdow is een soort dat vaak standaard op de kaart staat, die neem ik vaak ook en vanwege het feit dat ie het goedkoopste vaak is. Wat betreft de wat duurdere soorten is Mexican Haze en Amnesia (ook een haze soort) goed te doen."
"Ik ben bij Bassleader ook aanwezig, athans das wel mijn bedoeling, moet eerst nog kijken hoe ik er moet komen. Op Reverze dit jaar was ik ook en dat was mij goed bevallen."