Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer proberen

Eerste keer proberen

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnenkort wilde ik samen met vrienden paddo's gaan proberen.
Welk soort kan ik het beste nemen voor de eerste keer en hoeveel moet ik dan nemen (dus wat is een beetje een goede dosering)?

Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

Er zal zo ie zo iemand bij zijn die nuchter blijft.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mexicaanse, 2/3e portie zou genoeg moeten zijn. Suiker bij de hand voor als het fout gaat, bijvoorbeeld dextro energy.

Geen negatieve mensen in de buurt hebben, and go with the flow :). Mocht het fout gaan, VECHT ER NIET TEGEN, maar laat je gaan.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#3
denken dat het allemaal maar in je hoofd zit.
M
MysticLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 tip. Kijk uit dat je niet teveel neemt als je denkt dat het niet werkt dan kun je beter voor de zekerheid nog ff wachten.
Ik had een halve portie opgegeten, na een uur voelde ik me eigenlijk alleen maar stoned, dus heb ik de rest van de portie ook opgegeten. Opzich een super vette trip gehad alleen er was 1 moment dat ik niet meer wist waar ik kijken moest want alles was aan het bewegen. Op dat moment voelde ik me wel ff verrot maar voor de rest was het toppie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."