Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"crystal"
"vrienden die zeggen:BOHH je bent STONED(uitzien) terwijl ze zelf ook knetter zijn"
"marlborro, of gewoon vanelle halfzwaar"
"dus meer criminaliteit daar .. geen slimme keuze vind ik"
"lange vloei tips Crusher en niet te vergeten geld"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) Kigh zei: johnny (uitgesproken: sjonnie) <- gebruik ik 't meest Janine (uitgesproken: sjanien) <- alleen bij feestgelegenheden Jonko (uitgesproken: dsjonko) <-af en toe Joint (uitgesproken: sjoint) <- bijna nooit. Klik om te vergroten... johnny zeggen al die moffen in de buurt"
"inderdaad"
"een paar (15 ozo) pilsjes met een jonko combineren vind ik ook wel altijd chill"
"ik heb dat ook een tijdje gehad en toen ben ik 2 maanden gestopt daarna nergens meer last van gehad"
"is inderdaad heel verschillend maar je weet toch hoeveel je van 1 plant ongeveer krijgt.. dat keer 100"