Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBruine pasta pep

Bruine pasta pep

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
In Zwolle zit geen tet centrum :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bruin ?

:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb nu iets gekregen dat zou rechtstreeks uit het "lab" komen.
Het is bruin het moet pep zijn maar ik ruik geen pep heb het gedroogt en een klein beetje gesnoven maar het doet niks.
Heb er ook nog niet voor betaald omdat 'k 't niet vertrouwde.
Maar dat kan geen pep zijn want dan moet het zowiezo branden in de neus als het uit het "lab"komt
Iemand enig idee wat het kan wezen ?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Breng het naar het testcentrum zou ik zeggen. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, vertrouwen zou ik het in iedergeval niet.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
bruin ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook. Brandt bruin in je neus als je het snuift?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik dacht ook aan wat anders, maar dat schijnt nogal erg verslavend (dus lekker) te zijn, maar heb een mespuntje gehad om te proberen, maar 't doet niks.
Tja tegenwoordig zeggen ze allemaal dat 't rechtreeks van de maker komt, maar het vreemde is dat 't steeds slechter is. :openmouth: :angry:
Maar goed heb d'r ook nog niets voor betaald en hij krijgt er ook niets voor.
Ook nu het gedroogt is heeft het niets weg van pep het lijkt meer een soort suiker ofzo :confused:

EDIT : droog wordt het wel iets witter van kleur, tussen licht bruin en geel in zeg maar.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2 lijntjjhuss kan geen kwaad hoor ....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
neem is 2 flinke lijnen dan dearrdevil ..... als je misselijk wordt is het bruun zo uit het vat ....

:kots:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
:mrgreen:
Ben wel iets verstandiger,moet ik het ff opsturen zou het wel prettig vinden als iemand voor proefkonijn speelt :wave: :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
peppie zei:
In Zwolle zit geen tet centrum :(
Klik om te vergroten...
Dan maar naar Deventer ofzo, anders zul je het nooit weten.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 lijntjjhuss kan geen kwaad hoor ....
Klik om te vergroten...

Zit wel wat in...... je gaat tenslotte maar 1x dood :) en het schijnt wel een leuke trip te wezen als je afgleid :sunglasses:

Maar weer ff ontopic : helaas kan ik het hier in de buurt niet laten testen , er staat wel zwolle op het kaartje bij drugstest .nl maar daar zit niks.
Dus ik geef het maar terug.
Weer een teleurstelling bij de zoektocht naar goeie pep :smilingimp:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben toch wel benieuwd wat het dan was, dus als je het terug geeft zonder te testen ben je een lul
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Opsturen naar een test centrum kan niet geloof ik he.
Volgens mij moet je het persoonlijk langs brengen.
Kan dan wel een lul zijn als ik het niet laat testen, maar heb het het ook nog niet hoeven te betalen.
Overigens heb ik wel weer goeie xtc van hem gekregen rolexjes geloof ik.
Maar ben niet zo van de xtc :)
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja tegenwoordig zeggen ze allemaal dat 't rechtreeks van de maker komt, maar het vreemde is dat 't steeds slechter is.
Klik om te vergroten...

haha dit is ongelooflijk de dag van vandaag,wat een bullshit :angry:

ik zit behoorlijk goed maar het is een feit dat er een heleboel rommel op de markt is. :(
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou het gewoon even laten testen dan ben je van die nieuwsgierigheid af :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
peppie zei:
heb het het ook nog niet hoeven te betalen.
Klik om te vergroten...
Daar gaat het niet om. Hoe meer mensen hun spullen laten testen, des te beter heeft de rest van ons een beeld van wat er allemaal te vinden is.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Daar gaat het niet om. Hoe meer mensen hun spullen laten testen, des te beter heeft de rest van ons een beeld van wat er allemaal te vinden is.
Klik om te vergroten...

Het is niet dat ik het niet wil, maar het gaat hier nu eenmaal niet, want er zit hier niets, geen test centrum en geen inlever punt.
Dan zou ik naar Deventer moeten, en als ik nu tijd had, maar doordeweeks werk ik de hele dag.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De meeste testcentra zijn ook 's avonds open...of werk je echt de HELE dag? :wink:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoonlijk tot 17.00 maar om 's avonds nog even helemaal naar Deventer te rijden na het werk zit ik niet echt om te springen.
Bovendien is het een inleverpunt.
Misschien zaterdag, 'k zie wel ff.
Eerst maar es goeie pep halen :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou het gewoon maar ff laten testen, hoewel als het niks doet je het natuurlijk ook gewoon kan weggooien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."