#1
In Zwolle zit geen tet centrum ![:(]()

lysergine25 zei:bruin ?
![]()

Dan maar naar Deventer ofzo, anders zul je het nooit weten.peppie zei:In Zwolle zit geen tet centrum![]()
2 lijntjjhuss kan geen kwaad hoor ....
Tja tegenwoordig zeggen ze allemaal dat 't rechtreeks van de maker komt, maar het vreemde is dat 't steeds slechter is.
Daar gaat het niet om. Hoe meer mensen hun spullen laten testen, des te beter heeft de rest van ons een beeld van wat er allemaal te vinden is.peppie zei:heb het het ook nog niet hoeven te betalen.
ExceptionalInsight zei:Daar gaat het niet om. Hoe meer mensen hun spullen laten testen, des te beter heeft de rest van ons een beeld van wat er allemaal te vinden is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."