Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het begint inderdaad te beteren mn slaap, maar het houd verdomme veel in.., een paar keer zelfs gedacht dat ik s nachts iets krijgen, een afkickverschijnsel? Terwijl ik wel blijf gebruiken?"
"Van zo'n 'geleerde uitleg word ik stande pede terug nuchter"
"Ik heb dus het volgende voor: Ik ben al toch een 6 jaar bezig met speed. Hierbij was het eerst gewoon weekendgebruik ( 1keer/maand). Naarmate de volwassenheid dichterbij kwam, m'n 18 lentes is het alleen maar bergaf gegaan, en zit ik dus nu met een dagelijkse snuifbezigheidstherapie. Ma bon, tot daar niet echt mn vraag in duidelijk gemaakt. Sinds een 4 jaar is het dus dagelijks gebruik, en de speed komt sinds de dag dat ik er mee begon tot heden van dezelfde dealer. Mijn dosissen zijn per week ongeveer om enbij 5 gram per week. Ik eet makkelijk,drink voldoende, geen problemen met het werk, vitamientjes etc., maar sinds 9 dagen ben ik mijn dosis gaan verminderen naar ongeveer 3 gram. Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen). Heeft er iemand hier daar een verklaring voor? Want ik begin het wel vervelend te vinden, voor dan op het werk en mn uiterlijk dat ik met een serieus slaaptekort zit."
"richie87 zei: Waarom in godsnaam iedere dag speed gebruiken? Klik om te vergroten... Dan kan ik alles relativeren en heb ik een beter overzicht over wat ik alles doe."
"Zou best kunnen dat ik er verslaafd aan ben en ik gebruik heel de dag door, maar zolang dat ik alles naar behoren uitvoer lijkt alles goed tegaan. Alleen zal het echt wel een aanslag op mijn lichaam zijn. Het is gewoonte geworden,.. Maar heb al uitgemaakt dat ik was niet wil stoppen, alleen minderen Gek in mijn hoofd? Ja Verslaafd? Routine klinkt aangenamer"
"Heb deze week op karakter geprobeerd om niets te nemen, had wel emotionele stoornissen, etc.. Maar nooit echt gecraved, maar heb voor mezelf uitgemaakt dat ik toch maar verderdoe, complicaties die misschien opduiken, zijn zorgen voor later.."
"Juist"
"Ik gaan er 3/week van maken, ff karakter tonen,"
"I know, maar het houd me een fris gezicht behouden, of het is dan toch het gedacht telt dat ik er fris uitzien."
"Als we onder maten kunnen chillen dan zijn het nutteloze gesprekken voeren tot rare geluidjes maken. Als ik alleen speed tot me neem( wat wel is kan gebeuren) Een dialoog aangaan met mn alter ego, maar hangt er vanaf hoelang ik dan wel wakker ben."