Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel vaak als ik wiet heb gerookt maak ik iets heel raars mee. Op een gegeven moment ben ik aan het nadenken en kan ik hier niet mee stoppen, het is een heel raars en heb het nog nooit goed aan iemand kunnen uitleggen. Maar ik ga het hier posten in de hoop dat iemand het hier herkent en/of begrijpt. Ik zie iets in mijn omgeving gebeuren, gewoon iets alledaags maar dit zet een gedachtestroom in aanraking. Ik geef hier een verklaring voor. Die verklaring verklaar ik dan weer. Deze weer. Dan denk ik dat deze verklaring oneindig zal duren en dat het nooit uitgelegd kan worden. Deze gedachte doet mij weer denken aan het oneindige. Ik besef dan dat alles oneindig is en dat je altijd steeds dichter bij het einde zal komen maar het nooit zal aanraken. Dit associeer ik dan met iets, bijvoorbeeld met wiskunde; een asymptoot. (Dit is een lijn die steeds dichter bij een bepaald punt komt maar hem nooit zal raken). Die gedachte doet me dan weer denken aan het heelal en dat deze ook oneindig is. Dan besef ik dat nooit iemand oneindigheid zal kunnen verklaren omdat de verklaring oneindig is. Dan zie ik het voor als een soort boom met allemaal vertakkingen die allemaal steeds kleinere vertakkingen hebben enz. enz. Dan zie ik iemand voor me die dit probeert uit te leggen, bijvoorbeeld een leraar aan zijn klas. Dit is dan in mijn denkpatroon een niveau hoger, zoals ik het ervaar. Zodra ik deze niveaus dan besef ga ik hier weer over nadenken. Ik besef dan dat er altijd een niveau hoger zal zijn bijvoorbeeld dat er altijd een groter systeem zal zijn dan de aarde. Dan denk ik bijvoorbeeld ana het filmpje de powers of ten (dit is een filmpje die bij 1 bij 1 meter begint en dan uitzoom het heelal). Dan besef ik me weer dat ik bezig ben met het oneindige te verklaren en begint deze gedachtestroom weer helemaal opnieuw, maar dan misschien op een andere manier. Als ik dit dan heb beseft dan denk ik weer dat de gedachtestroom voor altijd door zal gaan voor ik een conclusie kan leggen wat ook weer nieuwe gedachtes opwek. En opeengegeven moment stopt hij. Ik heb nou proberen uit te leggen hoe het in zijn werk gaat, maar nog steeds kan niet helemaal de juiste woorden vinden voor hoe mijn hersenen dan werken. Ik hoop het toch redelijk te hebben kunnen uitleggen. Als je dat het geval is begrijp je waarschijnlijk ook dat het bijna niet uit te leggen is omdat ik ik ooit ergens moet stoppen, en dan is het nog steeds niet klaar. Het is allemaal maar heel vaag. Herkent iemand diet, of begrijpt iemand dit? Ik zou graag willen weten of andere mensen dit ook wel eens ervaren. Groetjes, Sophie"
"Ka maar wat nou het probleem is; ik kan het als ik stoned en ik ben eenmaal begonnen met deze gedachtenstroom kan ik het niet meer controleren. Ik MOET erover nadenken en kan er niet zomaar mee stoppen als ik dat wil. Soms is het leuk maar soms is het vervelend."
"Hightimesz zei: dan zeg ik altijd interessante dingen tegen mensen, die zij als domme dingen beschouwen zoals: als je goed nadenkt, is de wereld toch groot.. of nog dingen zoals: stel je voor als je er niet meer bent, hoe dat zal zijn.. -peace- Klik om te vergroten... Dat vind ik altijd zo vervelend. Dan besef je iets wat gewoon echt waar is. Iets waardoor je je omgeving en de wereld beter begrijpt en waardoor je veel wijzer bent. En dan reageren mensen lacherig of zeggen ze dat je hem echt aan het spacen bent. Maar deze dingen zijn juist de redenen dat ik blowen zo fijn vind. Jammer dat de meeste mensen je niet echt serieus nemen omdat je niet nuchter bent want dan heb ik juist van die 'eureka-momenten'."
"Rabbithole zei: Er zijn verschillende soorten intelligentie. EQ, gevoel voor logica, fotografisch geheugen, ruimtelijk inzicht en ga zo maar door. En in mijn optiek is een gevoel voor taal ook een vorm van intelligentie. Klik om te vergroten... Klopt, leuk om een keer te doen is de QQ-test van Quest. Deze test zeven soorten intelligenties. http://www.quest.nl/braintainment/home/ ... de-qq-test"
"Een paar dagen geleden vroeg een vriend van me om pillen te gebruiken. Een vriend van hem was alleen thuis en blijkbaar deden ze dat wel vaker deze vakantie. Ik kwam daar om twaalf uur aan, ik kende niemand die daar was behalve die vriend van mijn. Het waren allemaal heel andere types als ik, zij waren een beetje hardcore kampers en ik niet. Er waren ongeveer 10 mensen, allemaal jongens en een meisje. De meeste hadden al gebruikt, 2 mensen zouden niet gebruiken. Het meisje dat had gebruikt zat helemaal te trillen en met haar kaken te knapperen als een gek, het was ook haar eerste keer. In deze staat zag ik haar een tweede pil slikken. Ik en die vriend van mij namen onze pillen, het waren groene mitshubitsies. Na een half uur begon die vriend van mij super druk te worden, hij zij dat hij zich als een luchtballon voelde en begon lichtelijk te trillen, ook zijn kaken begonnen te klapperen. Bij mij viel die pas na een uur, ik voelde me supergoed, begon met iedereen te praten terwijl ik normaal rustig ben als ik bij mensen ben die ik pas net ken. Ik voelde me gelijk heel verbonden met iedereen. Ik nam wat kauwgompjes omdat ik merkte dat mijn kaken al begonnen te bewegen. Zo ging dit even door. Op een gegeven moment werd ik misselijk, ik liep na de wc en moest overgeven. Dit had niemand gemerkt. Toen ik weer terug naar de huiskamer ging voelde ik me gewoon weer goed, vrij, en euforisch. Toen begon ik weer water te drinken en steeds als ik water dronk voelde ik me weer misselijk en ging ik weer naar de wc. Ik moest wel overgeven maar er kwam zeg maar alleen water uit. Maar naast dat voelde ik me wel goed. Ik genoot meer van muziek en had meer zelfvertrouwen dan normaal. Het andere meisje wat voor het eerst had gebruikt zag er niet goed uit, ze zag lijkbleek en ze ging met haar vriend naar buiten. Ze heeft de hele avond bijna niets gezegd en zat te trillen als een gek, ik had het echt met haar te doen. Uiteindelijk had haar vriend haar naar huis gebracht. Rond 5uur werd ik Om 6uur heb ik de trein naar huis gepakt, en ging ik slapen. Opzich vond ik het leuk, maar dat overgeven was minder. Groetjes,"
"Het vieste wat ik ooit op heb is Rakilja. Ik had voor een week een Servische uitwisselingstudente in mijn huis. Zij had me een fles zelfgestookste Rakilja gegeven, dit smaakte echt naar wasbenzine gemixt met spiritus en gootsteenontstopper. Echt ongeloofelijk ranzig. De lekkerste dranken vind ik denk ik Jagermeister, Rosébier en bier. Maar het hangt vaak ook af van waar ik zin in heb."
"Nee, de pillen waren niet getest. Maar ik was volgens mij ook de enige die er last van had. Misschien lag het aan mezelf, of omdat ik niet goed genoeg had gegeten."
"Ik ben al vanaf een jaar of veertien nieuwsgierig naar allerlei soorten drugs. Ik wil graag veel dingen uitproberen, niet alleen qua drugs maar ook andere dingen, ik ben zeer nieuwsgierig naar aard. Tot nu toe heb ik wiet, hasj, xtc en coke gebruikt. De eerste twee doe ik regelmatig de laatse twee allebei maar 2x. Maar sinds een tijdje heb ik steeds meer de behoefte om meer dingen uit te proberen. Ik heb dit forum opgezocht en lees dan de tripreports wat mijn nieuwsgierigheid stimuleert. Ik zou supergraag van allerlei drugs willen proberen, zoals LSD, salvia, ketamine, paddo's en speed, en ook combinaties willen problemen. Maar het probleem is dat ik weet dat mijn familie verslavingsgevoelig is. Ook ben ik nog jong, 16 jaar, en ik denk dat ik niet het karakter en de zelfbeheersing heb op met iets te stoppen. Vaak word ik in de verleiding gebracht om iets te doen. Het engeltje op mijn schouder zegt dan dat ik moet wachten tot ik ouder ben en moet afslaan. Het duiveltje op mijn schouder zegt dat een keer niet uitmaakt. Mijn vraag aan jullie is wat jullie denken dat een goede leeftijd is om voorzichtig te beginnen met heftigere drugs dan de drugs die ik al een keer heb gebruikt, en tips om verleidingen en mijn nieuwsgierigheid te weerstaan. Groetjes."
"Irezz zei: Je grens leggen bij ''ik koop het nooit zelf'' is een vrij goede houvast, bij mij dan toch. Klik om te vergroten... Hier heb je denk ik wel gelijk in, de keren dat ik xtc en coke had gebruikt had ik het ook niet zelf gekocht, dat is denk ik een belangrijk onderscheid. Ik ga voortaan alleen dingen proberen als ze op mijn pad komen en als me dat een leuk plan lijkt. En misschien kan ik later wat uit mijn eigen iniatief experimenteren. Dankjewel voor dit antwoord!"