Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace cake

Space cake

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
He,

wij willen dus een space cake gaan maken, mag namelijk maar 1x bij ons thuis dus willen we het ook goed doen,

we doen het met 5 personen en willen eigenlijk nog wel kunnen lopen (doen we met joints ook altijd)
nu zitten we te twijfelen over de wietsoort...
ik zelf denk dat als we gewoon goedkope kutwiet hebben dat het ook een goed effect heeft namelijk omdat er geen THC verloren gaat bij het bakken van cake, in tegenstelling tot een joint

wat vinden jullie, een sterke wietsoort halen of gewoon goedkope wiet wil do the trick ?
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gruis kopen is idd voldoende
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#3
en wat is het effect van space cake eigenlijk, ik hoor verhalen van een soort trip ? (ben paddo's gewend)
lijkt het daar een beetje op of is het meer zoals gewoon stoned zijn ? of word je eerder High :P wil eigenlijk al weten waar ik aan begin voor ik het maak uiteraard :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey man ze noemen het een trip ... omdat je heerlijk injezelf kunt raken ... zelfs zo diep dat na een kwartier door hebt dat je aan het staren bent...

spacycake klapt heel anders in dan een jointje smoke...een jointje doseer je zelf naar een x hoeveelheid hijsen ga je de joint voelen ( althans als je er genoeg wiet in hebt gedaan ) bij cake lijkt het alsof de thc een aanloop neemt enineens is het er en dat stijgt en dat stijgt ... tot en bepaalt punt ... nu ligt dat ook erg aan de dosering


we hadden laatste een cake bij mij gebouwt maar met 4 gram ofso vor 3 personen, hier zijn we wel wat gewend en voelde daar niets van :( we had een matige powerplant gehaalt ...
ik zou zeggen als je weinig smoked 1+ gram anders 2 gr per persoon ....

vreet eerst allemaal een 1/10 deel van de cake ( als je met 5 man gaat eten ) daarna kun je altijd nog bij nemen om uit te komen op een 1/5 deel

spacy cake vreten met een lage dosisering is dus ERGa zonde...wij voelde neits van de cake we wat loom maar meer niet ...dag erna dusss wel ERGUUHH brak ... niet katerig maaar gewoon super moe neit vooruit te branduhh !!! knap lullig als je weinig van de cake hebt gevoelt


ik zou ook neit gaan voor gruis nogmaals als je een cake eet eet haar dan goed ( wel verstandig ) de dag erna zul waarschijnlijk tog dat rustige / moe-achtige gevoel hebben

ik raad aan om een wit soortje te halen die werken vrij narcotisch waardoor je zo heerlijk in jezelf kunt dwalen


veel plezier ermee :grin:

greetzzz gtje
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
En nu nog een keer in het Nederlands?
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amaranth zei:
En nu nog een keer in het Nederlands?
Klik om te vergroten...
Ik vond het toch vrij duidelijk?
Goed, interpunctie en hoofdletters niet echt, maar het is vrij duidelijk wat hij bedoelt.
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#7
bedankt mannen :)

we zijn naar leeuwarden geweest en hebben 4 gram Oss wiet gehaald, toen belde 1 jonge me dus nog 1 gr goedkope kut wiet gehaald wat niet eens naar wiet ruikt er doorheen geklapt

uiteindelijk leuk stukje cake :smoke: gewoon lekker stoned zijn voor 5 uur lang, veel idealer dan een joint waar je een half uurtje stoned van bent :rock:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
wtf - runescape spam- moet niet gekker worden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
gtje zei:
we hadden laatste een cake bij mij gebouwt maar met 4 gram ofso vor 3 personen, hier zijn we wel wat gewend en voelde daar niets van :( we had een matige powerplant gehaalt ...
ik zou zeggen als je weinig smoked 1+ gram anders 2 gr per persoon ....

vreet eerst allemaal een 1/10 deel van de cake ( als je met 5 man gaat eten ) daarna kun je altijd nog bij nemen om uit te komen op een 1/5 deel
Klik om te vergroten...

1 tot 2 gram wiet PER PERSOON???
Je weet dat het veel potenter word wanneer je een goede cake bakt?
Dit is zeker geen goed advies, en al helemaal niet voor de eerste keer!
g
ghandumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan ook gewoon een kleinere cake maken als je niet zoveel geld aan wiet wilt uitgeven :)
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#11
we hadden 1 gram per persoon gebruikt :) was zeker een geslaagde cake.. nu nog ff zoeken waneer ik het weer kan maken :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."