"hippievogel zei:
de sinasappel-sensemilla,, met af en toe een paarzaden erin,,
de wiet op de foto, vond ik maar 1 zaadje in,, heel soms vind ik er bijna 6 in 2 gram,
wat ik niet snap is dat sommige toppen minder zoet en fris ruiken ,,
jammer dat me fotocamera te fel flitst,, daardoor denk worden de fotos onscherp,,
en zonder flits worden ze helemaal wazig,,
vroeger spaarde ik de takjes op,, dan ging ik takjes blowen,
Lavender is ook goede wiet, heeft een sterke zoete smaak,,
ff kruimelen en de hele kamer ruikt aangenaam zoet,
laatst kwam ik in een shop,, daar hadden ze lavenderhaze, wel duur 13 euro per gram,
toch maar niet gekocht dus,, ,turbomutantspruitjes , waren in de aanbieding,,
Klik om te vergroten...
wow man deze kende ik vroeger als orangebutt
wow wat is dat lang geleden dat ik daar van geproefd heb is nog ook steeds mijn favo
alleen vind ik deze nergens meer en al 2 jaar lang
nouja belgie"
In: Favoriete soort weed
1-1-2024