Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en dit durf je dan nog te posten bij paddo's"
"dat zijn kaalkopjes als ik me niet vergis? akkoord met qinn.. ik zou niet lukraak paddestoelen lopen vreten die je ergens tegen komt als je er niets van kent.. een portie paddos in de smartshop kost nu ook de wereld niet hé.."
"wat je daar zegt heb ik ook.. het zijn niet echt flahbacks maar soms toch rare kleurtjes of de indruk dat er iets beweegt in m'n ooghoeken, of als ik naar iets kijk dat m'n brein toch soms een raar gedachtensprongetje maakt dat ik herken uit een trip, of dat ik de indruk krijg golfjes te zien. ook krijg ik soms van die kleine moodswings die ik tijdens trips ook ervaar. maar om nou echt te zeggen dat ik helemaal opnieuw begin te spacen, nee dat toch wel niet."
"dour was zalig. vier dagen trips zijn zalig explosion+ghb was zalig hellfish was tha bomb mensen die hydrocutiedood sterven en zodoende onze verfrissing ontzeggen zijn niet zalig partytenten die wegwaaien ook niet"
"dat kreetje ben ik zo abnormaal beu gehoord.."
"heeft idd een verslavende factor, ten eerste denk ik omwille van het snuiven, ten tweede gewoon omdat het effect zo vluchtig en wazig is dat je achteraf gewoon niet meer goed weet wat het nou juist was ik hou het op twee opeenvolgende nachten per maand, na twee dagen heb ik zo ongeveer wel gehad, en gebeurt vaak dat ik dan wel langer wacht dan een maand om het nog eens te doen, works for me aloewel het natuurlijk wel kriebelt als je iets aangeboden krijgt maar als ik zelf niets heb ondervind ik absoluut geen craving"
"ik betaal ook 20.. en is absoluut topspul al zeg ik het zelf. zou het zo kunnen kwijtraken voor 50 in deze contreien :P"
"ja idd.. het verschil wordt gemaakt door een simpele vertaling van crystal naar kristal en 2 seconden redeneren.."
"aangezien jij het topic opstarte lijkt het me niet verwonderlijk als je dat niet zou weten.."
"heb onlangs ook voor de eerste keer getript, samen met men neef, we hadden elk direct een hele portie natte mexicaanse naar binnen gespeeld, achteraf bekeken niet zo slim, het eerste uurtje was wel prettig, bewegende vormpjes, perspectiefverandering, loom gevoel, eenheid met de natuur gevoel en dergelijke, plots kwamen er honden (echte) en vanaf dan is het bergaf beginnen gaan, misselijkheidsgevoel alletwee, trillen, zweten, eruitzien als een lijk en tenslotte tegen de grond gegaan, en zo beiden anderhalf uur liggen denken dat we doodgingn, alles klonk en zag er onheilspellend en verderf uit, heel moeilik om je gedachten op iets anders te brengen, uiteindelijk geprobeerd te slapen en er zo toch uitgeraakt, maar het leek alsof het tien keer zo lang duurde. dusja, ik probeer het zeker nog"