Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschillende soorten.

verschillende soorten.

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb op mtv een program gezien(treu life, clubbers of zo iets).
En er was zoon meisje bij en snoof ook ketamine.
En zei had een schap met ketamine flesje op een rij.
En op elk flesje stond van welk land het afkomstig was, en zij zei dat het van tokyo het beste was:tongueout:.

Mijn vraag is, is het dus dat elk land een ander soort ketamine heeft?.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#2
flash kieke zei:
Heb op mtv een program gezien(treu life, clubbers of zo iets).
En er was zoon meisje bij en snoof ook ketamine.
En zei had een schap met ketamine flesje op een rij.
En op elk flesje stond van welk land het afkomstig was, en zij zei dat het van tokyo het beste was:tongueout:.

Mijn vraag is, is het dus dat elk land een ander soort ketamine heeft?.
Klik om te vergroten...


Je hebt verschillende merken narcosevloeistof waar Ketamine in zit, dit heeft niets te maken met het land waar het verkocht wordt.
Wat belangrijk is, zijn de verhoudingen, het aantal mg Ketamine per ml vloeistof.

Ik gebruik b.v. (het merk) Ketanest, hier zit 25mg per ml vloeisof in. Hiervan spuit ik 2,5ml per keer, en dan heb ik een trip van ongeveer 1 uur. Dan is er ook nog een verschillende soort Ketamine.
De zogenaamde S-Ketamine is het soort waar je het meest halucinaties van krijg.

Je hoeft de vloeistof ook niet om te zetten naar kristallen, je kan de vloeisof gewoon snuiven, net als neusspray. (dit is al in een eerder topic uitgebreid beschreven.)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus je zou ghb ook kunnen snuiven? :smoke:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#4
daar gaan we weer :grin:
is er eigenlijk iets dat je níet door je neus trekt? :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
Heb op mtv een program gezien(treu life, clubbers of zo iets).
En er was zoon meisje bij en snoof ook ketamine.
En zei had een schap met ketamine flesje op een rij.
En op elk flesje stond van welk land het afkomstig was, en zij zei dat het van tokyo het beste was:tongueout:.
Klik om te vergroten...

Idd, ze snoof het zelfs van de vloer af, die scene was echt hilarisch :')
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
slunse zei:
daar gaan we weer :grin:
is er eigenlijk iets dat je níet door je neus trekt? :)
Klik om te vergroten...


Plop melk. :sunglasses:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
slunse zei:
daar gaan we weer :grin:
is er eigenlijk iets dat je níet door je neus trekt? :)
Klik om te vergroten...
je moet eens paddopoeder snuiven.. heel chill :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
slunse zei:
daar gaan we weer :grin:
is er eigenlijk iets dat je níet door je neus trekt? :)
Klik om te vergroten...
je moet eens paddopoeder snuiven.. heel chill :)
Klik om te vergroten...

Paddopoeder??, klink leuk :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."