Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedenk jezelf wel voordat je de stap zet, dat de uitwerking van coke een HEL is! En het maakt niet uit hoeveel je in huis heb, al heb je je hele tafel vol leggen, als het op is, wil je ALTIJD meer!!!! (SUCKS!)"
"Ketaboy zei: Oe, vervelend zijn dat die krampen. Heb paar keer iets vergelijkbaars gehad. Bij mij is de reden voor krampen echt altijd dat ik onder pep vergeet te bewegen. Zit je drie uur lang te computeren en bedenk je je ineens wel erg veel op 1 van je voeten te leunen ofzo xD dat kan zo'n godse pijn doen Klik om te vergroten... Whahaha! Ja, dat heb ik ook vaak met computeren! Uuuuuuuuuren zoet daarmee op pep!"
"Re: NexxtGen zei: Endymion zei: Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben. Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet. En dan de hele tijd die loopneus erbij.... Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan. Klik om te vergroten... respect! same here Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis. Klik om te vergroten... Echt hoor! Is er overal opeens spat-schaartse ofzo!! Hier ook!! Gelukkig kon ik mezelf beheersen om geen coke te halen.. Als je spat ben gewend, wordt ik van coke echt gewoon BOKchagerijnig!"
"die 6-8 uur is idd voor de wat meer 'gevorderden'. De eerste keer dat ik spat nam (ik moet zeggen, achteraf was de dosis ook iets te hoog!) was ik eerder 16-18 uur wakker als 6-8! Als je neemt, ga er dan gewoon van uit dat je niet kan slapen.. Met dat idee in je hoofd ga je ook wat rustiger de 'nachtuurtjes' in!"
"Als je met je neus boven spat gaat hangen ruikt t wel zo ongeloofelijk goor, die geur kan je niet missen. Ik zou m dus niet echt omschrijven als zoet nee!!! Gooi maar weg die troep!"
"Ik snuif bijna twee jaar dagelijks speed. Ik werk, ga naar school en slaap gewoon goed, maar toch die... Ik weet nog dat ik ooit dacht, jee ik ben nu al een maand aan die troep, en nu zit ik dus bijna twee jaar verder.. Ik wil echt kappen want wordt echt schijtziek van die troep maar de dag lijkt echt gewoon ondragelijk nuchter.. K denk vaak na over de gevolgen hiervan en weet dat ik dit echt niet ongestraft kan doen en dat me lichaam dit niet heus niet eeuwig volhoud zonder gevolgen maar toch dringt t gewoon niet helemaal door en besef ik t niet. Ik wil t zelf niet horen maar k ben gewoon een junk.. zijn er mensen die dit herkennen?[/url]"
"Gebruikte hij dagelijks of alleen in het weekend? Bij dagelijks gebruik (dure hobby!) is het zo een gewoonte geworden in je normale leven dat het stoppen wel moeilijk is.. Bij gebruik in het weekend heb je alleen moeite om het uitgaan nog enigszins leuk te vinden 'nuchter'.. Het ligt er ook aan of je vriend ECHT klaar was met die troep. Dan kan je de knop wel omzetten en er weinig moeite mee hebben.. Dit zijn mijn ervaringen!"
"Dr. Tommy zei: Marla Singer zei: Ik vind dat branden juist altijd wel een beetje lekker.... Klik om te vergroten... vind ik ook en die tintelingen en de vage smaak zelfs ook ik zou nu best weer eens een lijntje willen pakken eigenlijk... Klik om te vergroten... Whahaha! Ja, als je t erover heb.. Had in t begin ook altijd onwijse pijn, moest ik me echt een kwartier 'voorbereiden'! Nu vind ik t wel wat hebben als t je neus in brandt!"
"Beste mensen, ik ben nu 2 jaar verslaafd aan speed, gebruik iedere dag. Nu wil ik echt heel graag stoppen maar ben gewoon bang voor wat er komen gaat. Zijn er mensen die ook lange tijd gebruikt hebben en die nu gestopt zijn die mij kunnen vertellen wat ik kan verwachten? Wordt je echt zo depri als wat ze soms zeggen en hoe lang duurt dat dan?Natuurlijk verschilt dit per persoon maar ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen. Alvast bedankt"
"De eerste keer? Wees heel zuinig!! Je kan altijd een beetje meer nemen als je niks voelt (wat ik niet verwacht want de eerste keer hakt er echt wel in) Neem eerst is 1 KLEINE sleutelpunt. Je kan er altijd nog wat bij doen, terug kan niet meer.. Nog een paar tipjes voor de beginner!: eet goed van te voren; zorg dat je iets van yogurt ofzo in huis heb, dan kan je dat na afloop naar binnen gieten, (een broodje krijg je toch niet weg) dan voel je je wat beter de volgende dag!"