#1
Beste mensen, ik ben nu 2 jaar verslaafd aan speed, gebruik iedere dag. Nu wil ik echt heel graag stoppen maar ben gewoon bang voor wat er komen gaat. Zijn er mensen die ook lange tijd gebruikt hebben en die nu gestopt zijn die mij kunnen vertellen wat ik kan verwachten? Wordt je echt zo depri als wat ze soms zeggen en hoe lang duurt dat dan?Natuurlijk verschilt dit per persoon maar ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen. Alvast bedankt