#1
Safire zei:Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
altijd zo'n antwoord door iemand in dit soort topics. wil niet gemeen doen maar dit haalt niks uit
Safire zei:Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
Wat is betere voorlichting dan gewoon de waarheid zeggenArmani7 zei:Safire zei:Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
altijd zo'n antwoord door iemand in dit soort topics. wil niet gemeen doen maar dit haalt niks uitje kan beter mensen voorlichten dat ze geen domme dingen doen
![]()
Beseme zei:Hoi Hoi
Ik vroeg me af hoeveel speed ik moet gebruiken. Het is voor mij de eerste keer dat ik het ga gebruiken en ik weet dus niet welke dosering ik moet hebben.
Ik ben 1.60, meisje en ong. 60 kg.
Kan iemand mij helpen? Ik kan namelijk nergens wat over doseringen vinden....
Alvast bedankt!![]()
SperSIZEboon zei:ff lezen voordat je een topic opent moet je sowieso doen

slash zei:De eerste keer? Wees heel zuinig!! Je kan altijd een beetje meer nemen als je niks voelt (wat ik niet verwacht want de eerste keer hakt er echt wel in) Neem eerst is 1 KLEINE sleutelpunt. Je kan er altijd nog wat bij doen, terug kan niet meer..
Nog een paar tipjes voor de beginner!:
eet goed van te voren;
zorg dat je iets van yogurt ofzo in huis heb, dan kan je dat na afloop naar binnen gieten, (een broodje krijg je toch niet weg) dan voel je je wat beter de volgende dag!

DarkScope zei:Ik zou bij de 1e keer een gram delen door 3, heb ik zelf ook gedaan, speed is toch geen heftig gevoel ( lees je raakt toch niet waus ), en zo voel je wel het échte speed effect pas goed, vind ik.
Safire zei:Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."