Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel moet ik nemen?

Hoeveel moet ik nemen?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Safire zei:
Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
Klik om te vergroten...

altijd zo'n antwoord door iemand in dit soort topics. wil niet gemeen doen maar dit haalt niks uit :wink: je kan beter mensen voorlichten dat ze geen domme dingen doen :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Armani7 zei:
Safire zei:
Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
Klik om te vergroten...

altijd zo'n antwoord door iemand in dit soort topics. wil niet gemeen doen maar dit haalt niks uit :wink: je kan beter mensen voorlichten dat ze geen domme dingen doen :)
Klik om te vergroten...
Wat is betere voorlichting dan gewoon de waarheid zeggen :confused:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
als iemand vraagt hoeveel hij/zij moet nemen is de keuze volgens mij al gemaakt..
Je kan wel vertellen wat je denkt wat een goede hoeveelheid is en het daarna afraden, maar ik denk dat iemand die vraagt om een hoeveelheid niet echt aandacht besteed aan 'Niet doen!'

lijkt mij...

Verder kan ik niet echt zeggen hoeveel je moet nemen, heb niet echt ervaring met speed.. maar van wat ikzelf gemerkt en gelezen heb zou ik idd 50-70 mg doen. En in een bommetje.. stuk fijner voor je neus, of je moet gewend zijn om te snuiven..

Ook ligt het eraan wat je ermee wilt natuurlijk, wil je niet strak staan maar gewoon nachtje doorgaan dan moet 50/70 wel genoeg zijn. Wil je de echte effecten van speed voelen denk ik weer te weinig.. Maar begin maar gewoon klein, of begin helemaal niet.. kan ook nog natuurlijk :)
B
BesemeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank je wel allemaal !!!

Ik zal rustig beginnen :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar je bent het toch wel met me eens dat kleine lijntjes nauwelijks een echt speed effeect geven, ik vind speed pas leuk vanaf DIKKE lijnen, daarvoor is het net koffie.
B
BesemeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi Hoi

Ik vroeg me af hoeveel speed ik moet gebruiken. Het is voor mij de eerste keer dat ik het ga gebruiken en ik weet dus niet welke dosering ik moet hebben.

Ik ben 1.60, meisje en ong. 60 kg.

Kan iemand mij helpen? Ik kan namelijk nergens wat over doseringen vinden....

Alvast bedankt! :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ff lezen voordat je een topic opent moet je sowieso doen
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beseme zei:
Hoi Hoi

Ik vroeg me af hoeveel speed ik moet gebruiken. Het is voor mij de eerste keer dat ik het ga gebruiken en ik weet dus niet welke dosering ik moet hebben.

Ik ben 1.60, meisje en ong. 60 kg.

Kan iemand mij helpen? Ik kan namelijk nergens wat over doseringen vinden....

Alvast bedankt! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heey, nou ik zou beginnen met 1 of 2 keer 50 miligram? En dan bijpakken naar wens. Luister naar je lichaam zou ik zeggen.

Doe gewoon ong.

--------------------- In ware grootte.( En dan 1 tot maximaal 2 mm dik ).

1 Lijntje per neusgat doe ik altijd. Maar je kan ook eentje proberen om mee te beginnen, je voelt het toch direct. Aan jezelf dus om meer te proberen ( hou er wel een dik half uur tot een uur tussen zodat je niet over de streep gaat zonder dat je dat wilt ).

Succes!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
ff lezen voordat je een topic opent moet je sowieso doen
Klik om te vergroten...
:beer:
s
slashLid
01-01-2024, 00:00
#11
De eerste keer? Wees heel zuinig!! Je kan altijd een beetje meer nemen als je niks voelt (wat ik niet verwacht want de eerste keer hakt er echt wel in) Neem eerst is 1 KLEINE sleutelpunt. Je kan er altijd nog wat bij doen, terug kan niet meer..
Nog een paar tipjes voor de beginner!:
eet goed van te voren;
zorg dat je iets van yogurt ofzo in huis heb, dan kan je dat na afloop naar binnen gieten, (een broodje krijg je toch niet weg) dan voel je je wat beter de volgende dag!
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
slash zei:
De eerste keer? Wees heel zuinig!! Je kan altijd een beetje meer nemen als je niks voelt (wat ik niet verwacht want de eerste keer hakt er echt wel in) Neem eerst is 1 KLEINE sleutelpunt. Je kan er altijd nog wat bij doen, terug kan niet meer..
Nog een paar tipjes voor de beginner!:
eet goed van te voren;
zorg dat je iets van yogurt ofzo in huis heb, dan kan je dat na afloop naar binnen gieten, (een broodje krijg je toch niet weg) dan voel je je wat beter de volgende dag!
Klik om te vergroten...

Is inderdaad zo, met zo weinig mogelijk beginnen. Als het goeie Speed is, dan voel je zo'n sleutelpuntje al heel goed. En dan misschien licht opbouwen mits nodig.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou bij de 1e keer een gram delen door 3, heb ik zelf ook gedaan, speed is toch geen heftig gevoel ( lees je raakt toch niet waus ), en zo voel je wel het échte speed effect pas goed, vind ik.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
maak gewoon een klein lijntje neem wat en neem elke keer wat bij tot je het gewenste effect berijkt :mrgreen:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
Ik zou bij de 1e keer een gram delen door 3, heb ik zelf ook gedaan, speed is toch geen heftig gevoel ( lees je raakt toch niet waus ), en zo voel je wel het échte speed effect pas goed, vind ik.
Klik om te vergroten...

Dat zou jij doen ja :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Safire zei:
Gewoon niet aan beginnen. Kut spul.
Klik om te vergroten...

Dat is ook mijn goede raad, maar in de regel wordt goede raad nooit opgevolgd, dus als je het toch wilt proberen, zou ik beginnen met een klein sleutelpuntje.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."