Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en Temesta

Speed en Temesta

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteren van een maat een pilletje temesta gekregen van 1 mg. Is temesta nu een benzo of een barbituraat en kan ik het nemen als ik in slaap wil vallen na gebruik van speed? Zoja, hoeveel uur na mijn laatste lijn zou ik moeten wachten om het te nemen?
s
slashLid
01-01-2024, 00:00
#2
Temesta is een slaapmiddel (benzo)
In principe kan je het wel gebruiken om in slaap te vallen maar je moet natuurlijk niet een uur nadat je spat heb genomen een slaappil nemen, dat is gewoon nutteloos.
Als je zeker wil zijn van een goede nachtrust moet je geen spat gebruiken. Niet slapen hoort er nou eenmaal bij!! :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem altijd een downer (oxazepam of diazepam meestal 2x10 mg) na speed gebruik, minstens 3 uur na mijn laatste lijn.
Gebruik ook nooit echt veel speed, meestal een bommetje en een lijntje totaal max 200 mg.
Ik slaap heerlijk en de dag erna ben ik nog lekker "benzo-happy" :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
opde nacht zelf slaap ik niet, maar benzo de dach erna is toppie :hearteyes:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Temesta 1mg is maar zwakjes. Het hangt wel af van je speedtolerantie, maar ik zou toch zeker 3 tot 6u wachten na de laatste lijn, en een dikke joint roken een halfuur na het benzoslikken. Dan slaap je misschien wel. Deze combo kan wel voor wat oriëntatie- en geheugenproblemen zorgen =)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."