Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ViBiBoY[NLD] zei: @ voorganger Negers marokanen en turken en de rest zijn een heel ander volk. Heel aggressief. Net alsof ze leven in groepen. Tuurlijk ken ik wel toffe negers, turken, marokanen en andere buitenlander. Maar ze zijn gewoon anders op een negatieve manier. Klik om te vergroten... Van dit soort uitspraken word ik dus kotsmisselijk ' nee, ik discrimineer niet, maar...' Zielig hoor."
"Trippers zijn filosofischer, en ik vind ze persoonlijk interessanter dan pillenslikkertjes 'Ik denk in open hokjes'"
"funkmaus zei: Mooi tripreport man! Een paar stukjes had ik een beetje moeite mee met lezen ( de ontmoeting met de andere tripper ) maar het punt wat je over brengt is mooi Vanavond word mijn 1e keer 2c-b, 33 mg, word leuk! Klik om te vergroten... Kunnen we van jou ook nog een report verwachten?"
"Denk niet dat je het exact volgens standaarden kan berekenen. Te veel factoren waar je rekening mee moet houden. Psychische/fysieke gesteldheid, puurheid G, ik noem maar wat."
"hannus zei: Heb een hekel aan ghb, niet omdat ik de werking zo naar vind. Ga er altyd nokkie van, niet eens van te veel en combi met alcohol of andere drugs Dus voor mij geen ghb meer. Klik om te vergroten... Betekent dat dan juist niet dat je er te veel van pakt?"
"mescaline 2cb dmt"
"paddo's!!! En dat was ook nog eens de eerste oogst van mijn echt-helemaal-eigen kweek. Verders: wat jointjes Gewoon een GOED weekend gehad"
"Re: Wat vind ik nou de beste drug?Rangschikke alle drugs die je 1 paddo's (kunnen mijn beste vrienden zijn) 2 ghb (je wordt er zo lekker 'warm' van ) 3 wiet/hasj (lekker chillen) 4 nicotine (omdat het gewoon verslavend is, eigenlijk weinig aan) 5 alcohol (na 1 glaasje heb ik het alweer gehad) 6 xtc (te overweldigend) 7 paddo's (kunnen mijn ergste vijand zijn) still to do: mescaline, 2cb, lsd, dmt. Ik denk nu al dat ze bovenaan de lijst komen te staan :P hallucinogenen trekken me toch het meest denk ik"
"3970 zei: ok, ok...mijn grote liefde: Klik om te vergroten... Mooie nagels"
"Echt, super rapportje Jij hebt schrijverstalent, ik wil nog wel vaker van je lezen"