Ja ik zal ook de diagnose moeten afwachten, maar de symptomen zijn duidelijk
- Zeer slecht slapen en overactief in mijn doen (schoonmaken en werken)
- Mindfucks (heb ik altijd gerefereerd aan de dipdagen na xtc gebruik)
- Sexueel overactief (vrouw is er wel blij mee lol)
- Zeer overactieve hersenspinsels
- Superieur voelen tijdens de hersenspinsels snachts (omdat alles ineens klopt)
- Snel praten (als ik de vrouw wakker maak om mijn hersenspinsels uit te leggen. Ze vraagt dan of ik aub wat langzamer wil praten)
- Opvoeding door leidinggevende in internaat waarbij je de liefde mist die je normaal van je ouders wel hebt, zoals hoofd in schoot als men je wilt troosten. Groepsleidingen geven je een bijna ongeinteresseerde schouderklop.
- Stemmingswisselingen
- Negatief zelfbeeld voor wat betreft werk
- Veel stress (zelf aangeleerd door me druk te maken over alles)
- Idee niet geaccepteerd te worden (werk voornamelijk)
- Serotonine probleem (voornamelijk xtc gebruik)
- Misbruik voor mijn tiende door een pastoor
Maar zo zijn er ook symptomen waar ik niet aan voldoen zoals
- Hallicunaties (wat jammer nou
![:grin:]()
)
- Erfelijkheid (zover ik weet)
- Onderbroken hechtingsproces als baby (zover ik weet)
- Echtscheiding (ouders zijn wel gescheiden, maar pas toen ik 30 jaar oud was)
Maar deze symptomen hoeven niet voor te komen bij iemand met een BS.
De reden dat ik schijnbaar vaker in het midden ben blijven hangen komt door
- GHB gebruik
- 5HTP gebruk op dipdagen en depressie dagen
- Testosteron gebruik (ben bodybuilder)
- Begrip van mijn partner
- Ketamine gebruik tijdens mindfuck dagen (ketamine zou actief helpen tegen depressies)
Dus of ik BS heb is idd maar de vraag, maar alles wijst er op dat mijn chemische connecties in mijn hoofd niet optimaal zijn in vergelijking met "normale" mensen.