Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"16 mg als het goed is."
"Pak Suiker zei: J0rrit zei: 30 mg Klik om te vergroten... Slecht advies, foei! Voor de domme mensen die google niet kunnen gebruiken: - laat je onderzoeken of je niet toevallig downsyndroom hebt - kijk op http://WWW.EROWID.ORG fucking morons. Ik snap wel dat J0rrit zo'n advies geeft, dit soort domme mensen gun je wel een kleine overdose eigenlijk... wellicht worden ze er wat slimmer van. Klik om te vergroten... Oke je hebt misschien gelijk ik had me er wel in kunnen verdiepen. Op Erowid kom ik niet goed echt eruit wat ik nu moet lezen. Maar ik heb gelezen tot ongeveer 15 mg heb je het gevoel van xtc zonder hallucinaties. En zodra je boven de 20mg komt, verdwijnt het xtc gevoel in plaats voor hallucinaties. Klopt dit?"
"Thanks voor de reply's DrippTone zei: Dat zogenaamde xtc-gevoel van de 2c-B heb ik eigenlijk nog nooit ervaren. Zowel bij lichte als wat meer gemiddelde doses en al helemaal niet bij grote doses. Dan krijg ik juist eerder een onaangename bodyload. Klik om te vergroten... Vanaf hoeveel mg reek je een grote doses? 30mg? Of veel hoger?"
"Kan iemand me vertellen wat voor impact 2-cb erna geeft? Bij xtc kan ik me de dag erna niet concentreren en willen mijn hersenen maar niet werken. Nu wil ik weten of dit bij 2-CB dit ook zo is? Ik wil dit weekend voor het eerst 2-CB gaan gebruiken, maar ik heb maandag een tentamen. En de zondag moet ik kunnen leren. Zaterdagavond zou ik de 2 -CB willen gebruiken. Of is dit af te raden, omdat dit het leren de zondag zou belemmeren?"
"Hoe zijn de ervaringen van jullie met 2-cb na een party(met wat pillen gebruik) pakken? Dus een party van 22:00 tot 07:00, ongeveer 3 xtc pillen met 100mg mdma, dan nog wat 2-cb om de treinreis te verleuken dacht ik zo? Aanrader of een afrader? Mocht het een aanrader zijn hoeveel 2-cb wordt geadviseerd om te pakken."
"En als je al een beetje omlaag gaat, dus de xtc werkt uit. Hoe is het dan om 2-cb te nemen, wordt het kut gevoel dan versterkt of neemt het af?"
"Thanks voor de antwoorden. Ja ik weet niet 2-cb op de party zelf. Ben bang dat ik dan een beetje van de wereld raak. Misschien het laatste uurtje. :P"
"Ik heb nog nooit LSD gebruikt en wil het wel een keer proberen, maar ben mij er eerst genoeg in het verdiepen. Ik kom veel de volgende zin tegen "niet gebruikt als hij onverwerkte problemen heeft." Wat wordt hier onder verstaan? Ik ben vroeger(basisschool en begin middelbare school) heel veel en erg gepest. Zijn dit onverwerkte problemen en kan dit zich tegen me keren tijdens het gebruik van LSD of hoe moet ik dit zien? Ook ben ik bijvoorbeeld als de dood voor spinnen. Beetje zielig van mezelf, maar ik kan er ook niks aan doen. :P Gaat dit mij ook tegen werken? Dus zie ik opeens over spinnen lopen en wordt ik compleet gestoord. Alvast bedankt voor jullie reactie."
"Het heeft men leven van nu niet beïnvloed. Waar ik meer mee zat is dat als ik het gebruik ik niet dadelijk iets "open" waardoor dat allemaal naar buiten komt. Ik kan namelijk niet oordelen of ik die dingen heb opgekropt. :P Het belangrijkste is eigenlijk dat ik geen dingen ga zien haha. Bij MDMA halicunaties wil ik nog wel eens wat rare dingen zien, maar daar wordt ik niet bang van. Ik moet niet hebben dat ik dadelijk spinnen uit de muur zie komen en bang wordt, want dan draai ik serieus door. :P"
"woooow gister voor het eerst 2C-I geprobeerd. Te wazig. Ik liep door de stad en snapte nergens iets van. Vervolgens 2 uur buiten gezeten. En toen een club/feestcafe in. Toen snapte ik er echt helemaal niks meer van. Ik hoorde de nummers niet meer, snapte niet hoe ze gemixt werden. Opeens was het zo erg dat ik niks meer wist. Ik was niet eens meer wat gevoel was. Toen het idee dat ik altijd zo zou blijven denken vond ik wel eng. Maar toen dacht ik, ik moet gaan slapen straks want die andere mensen moeten naar huis. Maar stel die mensen horen bij het hele verhaal, dan ga ik slapen wordt ik wakker en denk ik nog hetzelfde. Te wazig man hahaha. Volgende keer toch maar eens thuis proberen en checken of dat anders is. Wat ik wel zeer vervelend vond, ik had opeens een piep in mijn oren en mijn oren deden daar door pijn, het was niet alsof die pijn door men hele lichaam ging. En ik heb de hele avond last van mijn nek gehad ook pijn erin. Nu ik weer wakker ben heb ik nergens last van, iemand enig idee?"