Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"k thnx, dan laat ik t zitten waar t zit, in een papierke in een afsluitbar zakje erges in mn kast..."
"Op Forgotten Ritual in zwitserland had er een kerel MDA-capsules, en t was een gentenaar, dus erges in gent moetet wel te vinde zijn denkik..."
"Jeller zei: die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind.. en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in Klik om te vergroten... eeh, gij wordt betaalt door hofmann ofzo zeker? al dije reclame ma gebht wel gelijk trouwes"
"misschien was je serotoninereservoir al op???"
"buzzy zei: Het is alleen niet erg verstandig veel erbij te gaan drinken, door alcohol droog je extra uit in combinatie met mdma. Klik om te vergroten... maar als ge maar 1 pil hebt, zult ge nie snel uitdroge imo... alcohol versterkt het gevoel vn de xtc, dus als ik er maar één had, xou zuipe ze daar voelt ge meer van dan vn n joint tijdens xtc vindik..."
"XTC en anti-depressiva Als je depressief bent is het sowieso geen goed idee om XTC te gebruiken. Als je de moderne antidepressiva gebruikt, de zogenaamde SSRI's, dan zal je hoogstwaarschijnlijk bijna niets meer voelen van je XTC pil. Het heeft dan geen zin om meer te slikken. Als een oude klasse antidepressiva gebruikt, de zogenaamde MAO-remmers, dan is het heel gevaarlijk om XTC (maar ook speed) te gebruiken, je bloeddruk kan gevaarlijk stijgen en je kan eraan doodgaan! bron: http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=xtc"
"tman zei: Wat bedoel je met 'het zit in je'? Klik om te vergroten... genetische aanleg voor depressiviteit..."
"pure schoon blinkende kristallekes natuurlijk"
"nutsss zei: Kristallen wordt je loom van maar is wel heel relaxed en werkt altijd ook 3 dagen achtereen. Klik om te vergroten... wordt je loom van mdma??? relaxed k, maar loom??? dan zou ik toch maar erges anders mn md gaan hale als ik jou was..."
"juu heb ng een halve gram mdma over, hoe kan ik die t beste bewaren? Ik kan ze niet in ijskast/diepvriezer steken, wegens ouders. Dus hoe beste manier om t enkele weken te bewaren?"