Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bruistablet vitamine C en influ-complex druppels met 51,3% alcohol. Alles om te zorgen dat die verkoudheid niet doorzet nu ik eindelijk vakantie heb!"
"Pff kijk toch uit met je huisdier en drugs... Ons kattenkindje heeft me al wel eens met grote ogen bekeken als ik beschonken thuiskwam. De eerste keer dat we paddo's gebruikten, heeft hij de hele middag in een andere kamer gelegen, moest er niks van hebben. TWeede keer paddo's, mijn vriend deed toen niet mee en de sfeer was veel relaxter (vond ik zelf ook, hij werd er veel te druk en vragend van), en poes heeft de hele middag superrelaxed bij ons gelegen."
"Na een paar keer mexicaanse paddo's te hebben gebruikt, hebben mijn tripmaatje en ik wel zin om een stapje verder te gaan. Aangezien ik een growbox heb gehad met mexicaanse, heb ik daar nog aardig wat van over en we vragen ons af of we deze misschien ook kunnen combineren met een andere soort. Dus bijvoorbeeld een halve portie mexicaanse + een halve portie golden teachers of equadorianen. Iemand een idee?"
"dank voor het meedenken en de antwoorden! Ik denk dat een volgende trip inderdaad een combinatie gaat worden van mexiacaantjes met equadoriaanse of golden teachers."
"Een vriend van me heeft ook ADHD en we hebben krotgeleden voor het eerst paddo's gebruikt. De verkoper in de smartshop gaf aan dat ritalin en paddo's samen kunnen gaan, dus hij had ook gewoon zijn medicatie ingenomen. Hij was bang dat hij een bad trip zou krijgen doordat hij zou doordraaien in zijn eigen gedachtren. Het tegenovergestelde bleek te gebeuren; zijn gedachten werden tot rust gebracht en hij voelde zich helemaal in het hier en nu, zonder afleiding. Het was een erg positieve ervaring voor hem. Moet er wel bij zeggen dat het ging om mexicaanse, een halve portie. Ik kan niet zeggen hoe het bij andere soorten of hogere doses zit."
"De witte pluizige schimmel is trouwens een goed teken hoor!"
"Ik heb net mijn kweeksetje psylocibe cubensis van het postkantoor gehaald en bij het uitpakken ontdekte ik al een groen stipje schimmel op de bodem... Nu las ik hier viewtopic.php?f=13&t=21248 al iets: -Zie je groene vlekken op het vermiculite dan heb je een besmetting met een schimmel, hier doe je niks tegen. Je oogst kan toch nog redelijk zijn. Iemand anders dit probleem ook gehad? Zal er nog iets uitkomen? En is het verstandiger om het te laten zitten en hopen dat het hierbij blijft of met een (zo steriel mogelijk) pincet het eruit te pakken? Jammergenoeg is de webshop waar ik het heb gekocht een maand dicht ivm vakantie, daar kan ik het dus niet vragen. Vandaar mijn hoop op jullie"
"thnx voor de reacties! Ik kon natuurlijk niet zo lang wachten:P Dus heb het stipje heel voorzichtig verwijderd en de bak staat nu twee dagen in de zak. Voorlopig zie ik alleen witte pluizen ontwikkelen, dus ik hoop dat de groene wegblijven... Cakes moeten nog even wachten denk ik...haha. Daar moet ik me nog wat verder in verdiepen. En verslavend, geloof ik meteen. Ik vind het al leuk om een basilicum of bieslookplantje te kweken, dus dit is natuurlijk nog veel leuker"
"dag 9; geen nieuwe groene schimmel gezien en de eerste miniscule shroomie ziet het levenslicht"
"dag 12: de eerste begint al aardig groot te worden, tot gisteren nog 2 kleine pins en vanmorgen zag ik er opeens alweer een stuk of 10. Blijkbaar heeft het wegsnijden van de schimmel geen schade aangericht"