Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"butje butje butje"
"Ik geloof niet dat je sociaal afgevlakt bent, je kan het gewoon een keer proberen."
"Op school?"
"Heey dat kijk ik altijd !"
"1x per maand wat veel"
"Wanneer gaan de bultjes weg ik wil ze weghebben"
"Hoe krijg je de bultjes weg?"
"http://nl.youtube.com/watch?v=2Yv9xl3-_ ... AA&index=4"
"Vraag je om nederhop ineens krijg je allemaal Nederlandse negers te horen [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KMmnSJepfy4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KMmnSJepfy4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"dat is anders maar 11 liter, is dat niet wat weinig? ik zou 40 liter doen. hoe groter de pot hoe groter de plant wordt. of gewoon zelf een pot maken met hout enzo, dat zou ik doen want 40 liter potten verkopen ze bijna nergens."