#1
Hey,
Ik heb hier en daar oude topics gezien waarin mensen 't over antipsychotica hebben. Ook heb ik ze wel'ns tegengekomen in 'done-lijstjes' van forummers. Kortom: ik werd nieuwsgierig. :P
Zijn antipsychotica recreatief te gebruiken? Heeft het voordelen tegenover recreatief gebruik van benzo's en opioïden? Het gaat me voornamelijk om deze 5:
Haloperidol (Haldol)
Risperidon (Risperdal)
Promethazine (Phenergan)
Olanzapine (Zyprexa)
Quetiapine (Seroquel)
EDIT: antidepressiva gaan 't niet worden ben ik inmiddels al achter. :P
Ik heb hier en daar oude topics gezien waarin mensen 't over antipsychotica hebben. Ook heb ik ze wel'ns tegengekomen in 'done-lijstjes' van forummers. Kortom: ik werd nieuwsgierig. :P
Zijn antipsychotica recreatief te gebruiken? Heeft het voordelen tegenover recreatief gebruik van benzo's en opioïden? Het gaat me voornamelijk om deze 5:
Haloperidol (Haldol)
Risperidon (Risperdal)
Promethazine (Phenergan)
Olanzapine (Zyprexa)
Quetiapine (Seroquel)
EDIT: antidepressiva gaan 't niet worden ben ik inmiddels al achter. :P