Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspacecake 2,5 gram

spacecake 2,5 gram

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan je als je spacecake bikt wel gewoon bier drinken want ik ga vanaaf spacecake bikken en ik wil ook wle graag een biertje drinken
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
:wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pikachu zei:
1 gram per persoon, niet meer!

Als je 2.5 per persoon bedoelt ben je zeker dat je gaat kotsen en out gaat... dat had ik met zo'n hoeveelheid namelijk ook. En ik was niet de enige
Klik om te vergroten...

waarom :confused: heb spacecakjes en hasjmuffins op met 3,nogwat gram p.p erin(3cakjes van 1,3 geloof ik) en dat was alleen ver weg zijn, de rest ook. Zeker geen kotsen en/of outgaan. Maar licht er waarschijnlijk ook aan hoe goed je er tegen kan he
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begrijp nooit wat er altijd zo moeilijk aan is :P.

Koop gewoon een cakemaakpakket en zodra je de boter er door doet doe je het volgende:

Je neemt de hoeveelheid ROOMboter die je nodig hebt en doet het samen met de hele fijn gesneden/hakte wiet in een plastic bowl. Je zet dit op een pan water en laat de boter smelten en roer de wiet er goed doorheen. Laat nu een poosje de THC in de boter trekken en ga gewoon verder met het recept. Wanneer je boter moet toevoegen voeg je nu dus gewoon de boter+wiet toe.

Kind kan de was doen, en btw, 2,5 gram is erg veel.

Met hasj doe ik altijd 0,75 gram pp
Met wiet doe ik altijd 1,5 gram pp (wel goede wiet natuurlijk)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
seraphinia zei:
Je neemt de hoeveelheid ROOMboter die je nodig hebt en doet het samen met de hele fijn gesneden/hakte wiet in een plastic bowl. Je zet dit op een pan water en laat de boter smelten en roer de wiet er goed doorheen. Laat nu een poosje de THC in de boter trekken en ga gewoon verder met het recept. Wanneer je boter moet toevoegen voeg je nu dus gewoon de boter+wiet toe.
Klik om te vergroten...

Ik doe de boter altijd gewoon in een pannetje en laat dit 5 uur met die wiet erin heel zacht op staan.Dan filter ik de wiet er uit en laat de boter weer harden en bak er dan cake mee... (of doe de boter op me brood naar school:P). De restanten smaken ook goed met pannekoeken :) ik doe altijd 5 gram per persoon... maar dat is natuurlijk gewoon afhankelijk van je wiet en wat je wil :)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt eraan... Ik drink zelf nooit dus weet niet hoe het is. Maar zat vrienden van me doen het wel... Ik zal wel eerst wachten tot de spacecake werkt en dan pas drinken!!
h
henk de vriesLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey, ik heb net wiet gekocht voor 25 euro, voor 10euro per gram, het schijnt hele goeie wiet te zijn, maar hoe doe je dat in de spacecake? gewoon door middel van wietboter of door het beslag heen flikkeren?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 gram per persoon, niet meer!

Als je 2.5 per persoon bedoelt ben je zeker dat je gaat kotsen en out gaat... dat had ik met zo'n hoeveelheid namelijk ook. En ik was niet de enige
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doormiddel van THC boter te maken :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
henk eet je wiet maar op
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ ligt eraan voor hoeveel personen.... 4 mensen p d ekast jagen moet kunnen, wel een dure shop hoor.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
en henk smaakt ie ?

is ie als vanouds >?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
http://www.youtube.com/watch?v=sqts6y_2-bI
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
2de mogelijkheid: Koop een pak boerencake, vermaal de wiet heeeeeeeel fijn en doe die door het meel heen. Heel goed mixen en volg voor de rest van het recept gewoon de verpakking :hearteyes:
Wel opletten dat je het heel goed mixed want anders kan het zijn dat je klonten krijgt in je cake en dat is niet aan te raden :mrgreen:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#16
www.bakkenmetbaard.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."