Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"salvinorium, de meest sterke psycho-actieve stof ter wereld.. salvia is geen drugs om lekker op te wauzen, het is veel te spiritueel. 1x zown dwaze trip gehad, van het 10x extract, ik heb mezelf van alle hoeken uit mijn kamer gezien.. zelfs 1x zat ik binnen in mijn televisie, en zag ik mezelf in mn luie stoel zitten, kort daarna vanaf boven, daarna weer vanaf onder.. heftig meer kan ik er niet over zeggen"
"truffels zijn over het algemeen best goed vers te houden in een koelkast.. ik heb een enkele keer truffels in huis gehad, en bewaarde het doosje in de koelkast, en snoepte er zow nu en dan uit.."
"ik heb ooit begrepen dat veel van de werkzame stoffen in het vocht zaten, en dat ze bij drogen kans zagen om te cristaliseren, en daarmee iets sterker en effectiefer worden."
"maar toch wordt ik vager van 2 glaasjes whiskey, dan van 2 biertjes..."
"dat je de grip op je trip verliest, en de trip met jou een loopje gaat nemen."
"qua trips zijn naar mijn weten de lsa zaden : hawaiian baby woodrose zaden t sterkst.."
"en ik kijk ook niet goed t gaat over wietplanten, en niet over lsa zaden :P"
"als ik naar een feest ga, dan heb ik altijd mn nike classic's aan. voordeel van de classic's is dat de tong/lip ( hoe noem je dat ding eigenlijk ) erg bol/dik is daar maak ik aan de binnenkant een kleine snee in, en haal de vulling eruit, en stop daar mn shit in.. heb het bij qlimax al meegemaakt dan mn schoenen ff uit moesten, en in mn boxer blijft t never nooit niet goed zitten"
"het was ook niets ernstigs die keer van die foto, was ook niet echt space meer relaxed.. maar inderdaad, mn maat zat laatst te vertellen dat het bij deze foto voor mij doen nog reuze meeviel. ik vondt het al vrij grote pupillen omdat ze normaal nog kleiner zijn bij mij.."
"ik heb zelf 9 jaar in tilburg gewoond, en heb daar minstens 5 thuislabs gezien, en meerdere thuisdealers.. wat dat betreft is tilburg echt zown drugsstad.."