Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb laatst voor het eerst dexamfetamine gebruikt op een festival i.c.m alcohol, ik heb geen ADHD. Merkte er niet zo veel van, was wel wat energieker maar het was niks bijzonders."
"Ik snap soms niet waarom hier zo snel mensen een 'troll' worden genoemd. Kijk hoeveel moeite hij erin stopt om jullie vooroordelen neer te leggen. Denk je echt dat dit dan een troll is?"
"Als ik het voel inwerken ga ik altijd even naar buiten en een sigaretje roken, als ik dan terug kom slaat die altijd lekkerder in. Even van omgeving veranderen doet mij altijd goed."
"Festivalss. zei: Wat zou voor mij de ideale dosering zijn Als een festival tot 11uur savonds duurt? Denken jullie? Ik weeg 80kilo Klik om te vergroten... Ik zou ook is gaan kijken naar de tijd wanneer je het neemt. Aangezien xtc tussen de 4-6 uur kan duren en je waarschijnlijk tot het einde van het festival goed wilt gaan zou ik pas om 16:00 / 17:00 gaan beginnen met gebruiken. Daarvoor kan je nuchter van het festival genieten of een paar biertjes drinken. Doe dit wel met mate, alcohol + xtc kan gevaarlijk zijn."
"Ik heb zelf ook nooit last van katers eigenlijk, alleen maar een beetje moe achteraf. dcs zei: Verder merk ik ook dat mijn brein erg sterk reageert op techno, die dopamine release die je ervan kan krijgen merk ik behoorlijk. Klik om te vergroten... Dit merk ik ook erg. Ik gebruik eens in de drie maanden drugs en verder drink ik alleen maar alcohol op festivals. Ik merk dat ik enorm veel energie krijg van alcohol als ik op een techno feest sta. Vergeleken met mijn maten die persé moeten snuiven om een avond te komen, kan ik gewoon bier blijven drinken en houd ik het vaak langer vol dan zij."
"DerHopmeister zei: @Dick_van_Leeuwen , @Snuifcabine , Goede info Ik was van plan iets soortgelijks te doen op Supersized Kingsday komend weekend: 180 mg 6-APB bij binnenkomst 9 mg 2C-B na 4,5 uur Enige ervaring met deze combi? Wat zijn jullie doseringen bij MDMA+2CB? Klik om te vergroten... Ik heb ervaring met 6ABP en 2CB los van elkaar en moet zeggen dat 6ABP op zichzelf al aardig trippy kan zijn, vooral aan het einde van de trip (+10 uur voor mij) begon ik aardig wat schaduwmannen te zien. Ik weet niet of de combinatie van 2CB en 6ABP dezelfde synergie heeft als die van MDMA en 2CB dus daar kan ik niks over zeggen."
"Lemmy zei: Scrum? Kanban? SAFe? Klik om te vergroten... PRINCE2???"
"Lemmy zei: Cobit? PMBOK? ITIL? CMMI? Klik om te vergroten... Zo te zien hebben we een mede IT'er"
"Hoi, Na de vele positieve ervaringen en aanbevelingen over 6ABP op dit forum heb ik besloten om het zelf ook maar is te proberen. Ik ben van plan om dit deze zaterdag te gebruiken op een festival. Ik heb 2 pellets besteld van 120 mg succinate. Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien. Terwijl er hier op het forum vaak wordt gezegd dat ze 120 mg als mild hebben ervaren. Nu heb ik begrepen dat de dosering van dit middel nogal persoonlijk kan liggen. Aangezien ik nogal wat ervaring heb met XTC en MDMA en ik hier nooit echt 'hard' of slecht op ben gegaan op relatief hoge doseringen zat ik eraan te denken om 1,5 pellet te nemen (dus 180 mg). Is het verstandig om deze dosering in één keer te nemen of om net zoals XTC te stapelen? Is dit een verstandige doseringen voor de eerste keer of zal ik het toch maar op 1 pellet laten? Ik ben een man van 21 jaar, ben 1,82cm en weeg 65 kg. De laatste keer dat ik drugs heb gebruikt is in begin december, dit was toen XTC."
"mandragora zei: Hoi, volgens mij zijn de doseringen die je gelezen hebt van toepassing op de HCL variant. Klik om te vergroten... Ahh oke dat verklaard een hoop. Wat vond jij verder van de werkingsduur? Ik sta op een festival van 13:00 tot 23:00 en wil het rond 13:00 innemen. Zal het dan rond 23:00 al wel uitgewerkt zijn?"