Is dat niet het idee van pittig eten😜? Het gaat voor mij ook wel een tandje te ver, gevaarlijk had ik niet verwacht.waardeloos product naar mijn mening tenzij je van pijn houd.
denk dat je wel deels gelijk hebt, het branden in de mond kan ik me nog wel voorstellen dat mensen dat relaxed vinden, maar wakker worden met ernstige buikpijn en dan die brandende bruine anjer. mij niet gezien. hou wel van een beetje pittig maar samsyang 2/3x spicy is gewoon echt kut hahaIs dat niet het idee van pittig eten😜? Het gaat voor mij ook wel een tandje te ver, gevaarlijk had ik niet verwacht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."