Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOopsie haha erg pittig schijnt

Oopsie haha erg pittig schijnt

6 antwoorden
871 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gevaarlijk pittige noedels in Nederland gewoon nog te koop
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#2
die 2x spicy heb ik 2 keer gegeten. amper van te genieten, geen smaak, slechts pittig. waardeloos product naar mijn mening tenzij je van pijn houd. tijdens het eten, de buikpijn erna en de brandende ster bij nummer 2..
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ze op toen in Korea was, erg pittig inderdaad
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#4
ILoveRCs zei:
waardeloos product naar mijn mening tenzij je van pijn houd.
Klik om te vergroten...
Is dat niet het idee van pittig eten😜? Het gaat voor mij ook wel een tandje te ver, gevaarlijk had ik niet verwacht.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die ken ik.
En toen zeiden de mensen aan tafel tegen mij: "jij bent niks gewend met pittig eten".
Zal dadeiljk eens een groepsapp versturen
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plex zei:
Is dat niet het idee van pittig eten😜? Het gaat voor mij ook wel een tandje te ver, gevaarlijk had ik niet verwacht.
Klik om te vergroten...
denk dat je wel deels gelijk hebt, het branden in de mond kan ik me nog wel voorstellen dat mensen dat relaxed vinden, maar wakker worden met ernstige buikpijn en dan die brandende bruine anjer. mij niet gezien. hou wel van een beetje pittig maar samsyang 2/3x spicy is gewoon echt kut haha
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb die 2x spicy een aantal keer gehad toen de normale spicy was uitverkocht bij de supermarkt. Die 2x pittig is inderdaad te veel voor mij en ik heb nogal een hoge tolerantie voor pittig eten. De normale spicy in de zwarte verpakking is voor mij perfect.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."