Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Luna22 zei: Waar te kopen? Volgende week laatste tentamen, maar jezelf oppeppen om hard te leren, met koffie en muziek.. Ik heb eerder ritalin gekregen van vrienden, maar zoveel hebben we niet te verdelen. Vandaar Klik om te vergroten... je kunt ze nergens meer kopen, het is tegenwoordig alleen nog maar verkrijgbaar met recept vd dokter, ik heb namelijk add en ik moet minimaal 40mg per dag innemen, maar als je gwn iemand kent die add of adhd heeft kun je t mss wel aan diegene vragen, het kost namelijk niks aangezien het door de ziekteverzekering wordt gedekt. het is nergens te koop omdat er een tijd terug veel misbruik van werd gebruikt door mensen die geen aandoening hadden zoals add/adhd maar ze kochten om ze te verstampen en te snuiven of verkochten aan anderen. vandaar, ik weet niet of je in de buurt van dordrecht woont , ik kan je wel een doosje(30 pillen) geven"
"Artiesten(nummers): -1200 Micrograms(nrs: LSD, Salvia Divinorum, speed of light, DMT) -Infinity Project -Skazi -Heavenly Father[=LSD Muziek] -Infected mushroom[=paddos] die zijn echt wel geweldig, zijn vooral psychodelic trance met trip-invloeden"
"heey Kbus, ik heb al een paar keer salvia gedaan en ik kan je wel wat tips geven: -rook het in een bong, maar nog beter een salviapijpje http://www.dutch-headshop.nl/images/tin ... minium.jpg als je die niet hebt, je krijgt ze GRATIS als je salvia bestelt op dutch-headshop.nl, en daar krijg je je bestelling altijd binnen 3 dagen in huis echt heel snel. -als je al wat ervaring hebt met blowen hoef je echt geen bladeren te doen die werken soft. -bij het inhaleren MINIMAAL 25 seconden je adem inhouden, dan pas werkt het, en meestal voel je m dan al meteen(ik had bijvoorbeeld een 20x extract en alles verdubbelde en schommelde echt te gestoord ) -zoals sommige al zeiden: het duurt echt maar heel kort 30 a 40 minuten dan ben je weer normaal en voel je m echt nog heel licht. zeg maar als je nog wat wilt weten en succes met andere planeten :P"
"spacebilly zei: Ik had vooral versmolten visuals. Alles kleefde aan elkaar en versmolt met elkaar, zag allemaal lagen die over elkaar heen gleden, mijn voeten als stukken kauwgom die aan de straat plakte. Maar het kan zijn dat de volgende keer dat ik het rook alles er weer anders uit ziet.. dus ik zou zeggen: probeer het! wel op een veilige plek. En verwacht niet dat je erop voorbereid bent.. dat dacht ik dus wel, ik wist dat het heel heftig was, maar zo erg? niet normaal. Misschien hebben ervaren trippers hier geen last van, ik rook alleen weed. Maar voor mijn gevoel word je door een intense salvia trip altijd weggeblazen... gr! Klik om te vergroten... lol, ik had ook zoiets vaags, bij mij schommelde alles en ik zag mijn armen helemaal uitgerekt, als ik mn vrienden aankeken, die keken mij heel aandringerig aan omdat ik als eerste had gesmoket en niet doorhad dat ik de salvia moest doorgeven, ik moest namelijk fucking hard lachen omdat ik mijn vriends gezicht 3 keer zag. verder dacht later een van mn vrienden ook dat hij door de vloer heenzakte ."
"life's too fucking short not too try"
"ik ben autist en ik heb add, ik blow ook regelmatig (1 a 2 keer pw) maar ik space hem nooit heel anders dan mn vrienden. alleen als ik weinig heb geslapen en niks heb gegeten maar dan voelt iedereen hem ook wel sterker. als ik jou was zou ik alleen oppassen met medicijnen zoals ritalin of concerta(voor add/adhd), ik weet niet of je dat hebt maar zo ja dan moet je dat VOORAL NIET (!) mixen met smoken. Ik heb namelijk altijd als ik die 2 mix dat ik m extreem hard trip echt niet normaal ik wordt ook helemaal hyper in mn hoofd (door die ritalin) maar ik beweeg heeeeeel sloom(cannabis) en ik deed hele vage dingen. ze sterken elkaar zeg maar aan, net zoals bij alcohol alleen bij alcohol valt t wel mee... maar gwn een blowtje als autist zijnde moet niet erg zijn"
"SpaceCase zei: Het ligt uiteindelijk zelf aan het persoon. Alles is relatief,al klinkt dat cliché. Klik om te vergroten... +1"
"Cooper zei: Spacecake mag niet (meer) verkocht worden in coffeeshops. http://nl.wikipedia.org/wiki/Spacecake -onderaan. Dat is toch niet zo, of heb ik iets gemist? Klik om te vergroten... spacekeek moet je gwn zelf bouwen joh"
"mercury.31 zei: Maar wikipedia zit er wel vaker naast, zo ook in een ander artikel waar word genoemd dat er sinds 2010 met een speciaal passysteem in de coffeeshops in Maastricht word gewerkt. Dit is ook niet het geval, althans merk ik er niks van. Geen zin om dat artikel op te zoeken, maar ik las het toevallig laatst. Klik om te vergroten... dat zou heeeeeel lame en gay zijn, who cares? ze moeten gwn altijd naar leeftijd vragen en niet zo'n systeem installeren omdat die medewerkers te lui/knetter zijn om het te controlleren. kost ook weer eens onnodig geld"
"lijkt me niet echt lekker met die yoki."