Nooit stoned naar de tandarts geweest, en ben ik ook niet van plan.
Laatst stoned getattooëerd, was ook geen aanrader. Je focust je alleen maar op de pijn, echt kut. :P
#3
Ik ben wel eens toned naar de tandarts geweest, voor mij persoonijk maakte het niet zo veel verschil. Dat is voor iedereen natuurlijk anders, maar denk dat het geen problemen op zal leveren als je gewoon 1 jointje rookt.
#4
dag allemaal,
ik moet morgen naar de tandarts, iedereen kent het wel, het is saai, irritant, zelfs pijnlijk op momenten..
Dus ik dacht wat wiet te roken voor ik ga, maar ik zie alleen het verdovende effect denk ik.
Iemand die dit al gedaan heeft en kan het verkeerd gaan? Aangezien ik ook wel moet denken aan de paranoia en misschien dat het gewoon erger word inplaats meer dragelijker
#5
Dacht ik wel, maar heb net ook wiet gerookt en dacht dat ik gewoon paranoide was, maar heb toch gelijk blijkbaar
#6
Zelf merk ik dat wanneer ik stoned ben ik gevoeliger ben, voor alles. Pijn, licht of emotionele impulsen.
Ik zou het dus niet doen, wanneer je verdoving wilt kan de tandarts zelf prima helpen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.