Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou het in ieder geval nog in aluminiumfolie stoppen tot je het gebruikt! De zegels in het folie leggen, folie opvouwen en zoveel mogelijk lucht eruit persen, dat stukje folie in een ander stukje folie vouwen en weer zoveel mogelijk lucht eruit persen, en dat in het wietzakje stoppen met wederom zoveel mogelijk lucht eruit geperst."
"Ik gebruik altijd een nagelschaartje, en het is een kleine moeite om te doen, nietwaar?"
"Wat betalen jullie nou voor een flesje liquid LSD? Ben toch wel benieuwd..."
"nog iemand die mij een serieuze indicatie kan geven?"
"Ben van plan binnenkort voor het eerst op een feest LSD te nemen( heb al wel ervaring met thuis nemen) dus wil een beetje rustig aan beginnen met 1 zegel(matige kwaliteit). Ik wou als het beviel na zo'n 2 uur de andere zegel bijnemen maar een vriend van me zei dat dit geen effect zal hebben, klopt dit?"
"Ga voor de duidelijkheid naar q-base. Zat er aan te denken een uurtje voor zonsondergang de zegel te nemen maar het feest duurt tot 8 uur. Een trip duurt bij ongeveer 8 uur maar ik kan door bijnemen er dus voor zorgen dat ik om 8 uur nog steeds trip?"
"ok mooi, dat is precies wat ik zoek, niet te heftig trippen maar wel lekker lang"
"Als ik 4/5 uur na mijn eerste zegel een tweede neem verleng ik dan mijn trip met 4/5 uur maar wordt hij niet heftiger?"
"het is trouwens super bevallen, waande me de hele nacht op een grote kermis. nam de eerste zegel om half 11 en de volgende rond 5 uur en heb zeker tot 10 echt getript. enige nadeel was dat ik weinig energie had en daardoor niet echt kon dansen. kon geen pep regelen en was een beetje huiverig om er xtc bij te doen maar heb dat toch gedaan om half 6 en ook dat beviel super."
"Heb een keer GTA 4 gespeeld op een hd-tv. Geweldig! De wereld leek wel echt te leven en zeker downtown in de omgeving van time square was het verbazingwekkend realistisch. Het meest heb ik me vermaakt door in een auto te stappen en de camera zo in te stellen dat je zicht hebt vanaf de bumper, heb heel wat mensen over mijn motorkap gelanceerd"