#1
het testen bij kentron is volledig anoniem en gebeurd normaal gesproken alleen voor inwoners van nederland is mij vertelt door een medewerken.
maar vaak kijken ze het wel door de vingers.. omdat ze weten wat er belangrijker is..
maar vaak kijken ze het wel door de vingers.. omdat ze weten wat er belangrijker is..
jeahh ik zie het voor me
