#1
ben je je nog nie echt goedkoper uit, tenminste als je de drank in de kroeg haalt, toch?!



scheelt ook weinig als je het in de supermarkt haalt, het enige voordeel is dat je neusslijmvlies en je gebit niet zo stuk gaanlooyke zei:ben je je nog nie echt goedkoper uit, tenminste als je de drank in de kroeg haalt, toch?!
![]()

ja en het is legaalruubje zei:scheelt ook weinig als je het in de supermarkt haalt, het enige voordeel is dat je neusslijmvlies en je gebit niet zo stuk gaanlooyke zei:ben je je nog nie echt goedkoper uit, tenminste als je de drank in de kroeg haalt, toch?!
![]()
Nee hehe wel een dosis natuurlijk, en wel rond de halve gram.....looyke zei:met welke hoeveelheid coke komt dat dan over1? 1 lijntje?! want dan is t nie echt de moeite waard![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."