Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedoel je echt hallucinaties of visuals? Met welke drugs heb je al ervaring?"
"SmartieAndMe zei: rsdf430 zei: Dat is dus 'de spreiding', die je iemand best kan vertellen. Klik om te vergroten... Dat is dus niet de spreiding, de spreiding is de hoogste en de laagste waarde van één batch. Klik om te vergroten... Nee, alle batches worden meegenomen in de spreiding. Waar denk je dat de recente spreidingen van 150-200 mg vandaan komen? Omdat producenten hun eerste batch rond de 200 leggen en in latere batches zakken naar ongeveer 150mg. Allemaal worden ze bij het TC als dezelfde pil gezien en dus omdat logo en kleur plus afmetingen hetzelfde zijn, dus wordt de spreiding zo groot. Ik weet niet of je op de hoogte bent met wat 'een batch' is. Een batch is niet 1 logo met bepaalde kleur van begin tot eind productie als je dat dacht. SmartieAndMe zei: rsdf430 zei: En over die nagemaakte logo's, dat is echt niet met recentere pillen gebeurd. Klik om te vergroten... Kun je hier een bron van tonen? Het gebeurt namelijk regelmatig. Klik om te vergroten... Ben jij ze wel is tegengekomen dan? Nagemaakte pillen van de superman/android labs? Vroeger waren logo's juist niet betrouwbaar, tegenwoordig pak je er 1 van 1 van de 2 labs en je zit wel goed. Ik heb ervaring met testen hoor, hoeft me niks uit te leggen daarover. SmartieAndMe zei: Dan weet je een beetje hoe het werkt en hoe klein de verschillen kunnen zijn. Klik om te vergroten... Wat bedoel je met hoe klein de verschillen kunnen zijn. Natuurlijk kunnen er verschillen in afmeting zijn binnen 1 bepaald logo. Het is lastig voor zo'n lab om consistent te drukken en altijd dezelfde afmeting te hebben enzo, maar dat wil niet zeggen dat ze dan nagemaakt zijn en van een ander lab komen?"
"Nee, ik weet ook niet hoe zuiver 2cb poeder doorgaans is. Volgens mij kan dat aardig dicht tegen de 100% aanzitten als ik me niet vergis, maar dat weet ik niet zeker. Bij 95-100% zuiver poeder is het dan wel weer zo dat je daar eigenlijk geen rekening mee hoeft te houden, maar ik weet dus niet hoe zuiver poeder meestal is. Ik neem er trouwens 1.5, ben een week geleden begonnen met 1 en vond dat mild.Maar de dosis verdubbelen lijkt me wat teveel van het goeie. Dat was ook buiten. heb de hele trip lang buiten gelopen met een vriend, maar anderhalve pil zullen we eerst binnen beginnen als het wat te sterk blijkt te zijn om buiten op rond te lopen. Is het trouwens sowieso een probleem om op hogere dosissen 2cb een beetje normaal rond te lopen buiten en van je (eventuele) visuals te genieten? Zeg maar zonder dat je er echt als een mafkees uitziet. Volgens mij hadden mensen het vorige keer ook al wel door dat we aan het spul hadden gezeten. Zaten naast elkaar in de tram, maar op een gegeven moment kon ik hem echt niet meer verstaan. Hij leek wel meters ver weg te zijn, of hij praatte gewoon heel zacht :P Ik zal wel laten weten wat mijn ervaringen zijn met anderhalve pil van ~15mg. Good vibes"
"SmartieAndMe zei: Nogmaals, kun je met bronnen komen? Je spreekt namelijk niet de waarheid dus ik vraag me af waar je het vandaan hebt... Klik om te vergroten... Dus jij wilt beweren dat er nu bijvoorbeeld nagemaakte rode supermans rond gaan? Dat is gewoon niet zo, daar heb ik echt geen bronnen voor nodig. Als dat zo was was er al lang naar buiten gekomen dat er iemand flink fout was gegaan op die bepaalde pil, want ik denk niet dat er in een nagemaakte pil mdma gedaan wordt, maar een ander leuk goedje met wat nare bijwerkingen zoals pmma, mpcc."
"Cafeïne Nicotine Wiet/hasj/spacecake Alcohol 2c-b Niet zo heel veel dus. De to-do list: In no particular order. Ketamine Lachgas MDMA LSD GHB 2c-i,e,c,d,t7 Pep Ether 4fa Methylone Dmt 6apb Truffels/paddo's Mxe 5-MEO-DIPT"
"Fool zei: Weet je dat wel zeker? Klik om te vergroten... Nja ik hoor wel van mensen dat het nasty spul is. Maar een keer proberen kan geen kwaad toch. Overigens heb ik veel spul van m'n to-do list al liggen, maar ik gebruik liever alleen op speciale momenten en vaak heb ik niet echt de tijd, of heb ik verplichtingen."
"15mg in een nijntje is trouwens dealerpraat. Er is een labtest van 8 mg, wat eigenlijk sowieso te weinig is om echt van te trippen. 16 mg is daar amper genoeg voor. Wel herkenbaar dat gevoel in je buik overigens, voelt altijd best ongemakkelijk de come up van 2c-b, vooral als er veel mensen om je heen zijn."
"Er zijn ook nijntjes getest op 8mg, maar dealers doen je graag geloven dat er meer in zit. Vind het wel tijd worden voor nieuwe 2c-b pillen eigenlijk, nijntjes zijn er alweer best lang. Hoewel de 3d hartjes ook nog wel te krijgen zijn. Krijg zin om het weer een keer te doen door je report."
"SmartieAndMe zei: Leuk report nijntjes zullen 10 tot 12 mg bevatten. Klik om te vergroten... Zucht, hou hier toch eens mee op. Het is dom om op internet te gaan zeggen wat in andermans pilletje zit, kan alleen maar gevaarlijke situaties opleveren aangezien hetzelfde logo verschillende doses kan bevatten... Klik om te vergroten... Je kan iemand toch de spreiding geven die bekend is. Wat diegene daarmee doet moet ie zelf weten. Neemt niet weg dat testen sowieso het veiligst is natuurlijk."
"Maar dat zijn dan wel dosissen met poeder toch? Uitslagen die je van een testcenter krijgt zijn altijd de pure aantal mg. Maar een poeder is nooit 100% puur. Dus ~15 mg in een pil zou dan ~20mg poeder wezen bij 2cb. Heb vorige week een blauw 3d hartje genomen. (13-16 mg 2cb) en vond dat erg mild eigenlijk. Heb het gewoon buiten genomen en heb de hele trip lang gelopen en heel veel gelachen.ook geen visuals. Maar dat zou ook kunnen komen omdat 2cb pas meer psychedelisch wordt bij Eem bepaalde grens, en dat we daar dus net onder zijn gebleven. Deze week ga ik anderhalve pil nemen, kijken if ik daar wel visuals van ga krijgen. Dan zit ik dus op 20 mg+ zuiver. Wat overeenkomt met misschien 25 mg poeder"