Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveelheid X

hoeveelheid X

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zaterdag voor de 2e keer X gebruikt ( laatste keer was zomer 2009:openmouth:) maar ik lees hier allemaal over 2mg/kg over de hele avond, dit lijkt me alleen zo weinig of ligt dit nou gewoon aan ons/mij

Ik ga over 2.5week naar free festival en wil dus een uurtje of 8/9 feesten op X, nu komt het.
Zaterdag hebben we ( we ware met 5 jongens, 1 nuchter), om half 2 ons eerste pilletje in genomen en om ongeveer half 5, waren we alle 4 2.5 pil verder, rond half 6 waren we allemaal wel toe aan nog 1 maar we hadden niet meer.

dit waren rooie TomTomettjes en zouden dus rond de 125mg/ps moeten bevatten
met 2.5 zat ik dan al op 300+ terwijl ik zelf 98kg weeg en de rest ook ongeveer.

das dus al 3mg/kg voor ongeveer 3/4uurtjes, komt dit wel goed?

Justin
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
k was er vergeten bij te zeggen dat ik rond 11uur 0.5gram pep had gehad( verschrikkelijke kwaliteit, daarom niet genoemd)
zat er aan te denken eerst lijntje te nemen dan maar dat mdma gevoel vind ik beter eigelijk haha. en waar moet ik anders nog aan gaan denken ?, Ghb lijkt me niets.

Justinn
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#3
8 á 9 uur is naar mijn mening te lang op xtc.
Ik denk dat je beter opzoek kan gaan naar een andere drug die dat beter aan kan.
Want of je moet massaal bij gaan nemen, maar daar wordt het effect niet chiller van, of naja of je moet echt helemaal wauz willen gaan worden dat je kaken als een ophol geslagen krokodil te keer gaan en je denkt dat je bijvoorbeeld in een trein zit en op een gegeven moment niets meer uit elkaar kan houden.

Dus er zijn een paar opties. Of dosesissen nemen die sowieso je helemaal naar de tiefus brengen of gewoon later nemen en de eerste paar uren jezelf vermaken met wat frisdranken of gewoon op een drug gaan die er voor gemaakt is om je uithoudingsvermogen op te krikken zodat je die avond hele aaf energie hebt en s'avonds dan ook niet meer kan slapen.

PS 2 per kg is ook al GENOEG. Als jij nog meer gaat nemen dan zal je alleen maar sneller de magie kwijt raken en je receptoren in je kop (sneller) naar de tiefus helpen.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon rustig om je heen kijken en de laatste 5 uur aan de MDMA gaan. Meer dan 5 uur haal je er gewoon echt niet uit.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan beter dan eerst mdma doen en als het dan begint af te zwakken aan de pep gaan :wink:
Andersom schijnt het gevoel van mdma helemaal weg te drukken. En dat is toch nu net het gene wat je zo leuk vind?

GHB is een verdovende drugs en dus niet echt iets voor jou. (Denk ik...)
Tsja er zijn nog wel andere varianten, maar dat zijn niet echt dingen die aan te raden zijn VOOR mdma gebruik.
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat zou opzich kunnen. anders blijf ik de eerste paar uurtjes wel nuchter ofzo, de laatste 3/4uur met een coming down zitten lijkt me niet leuk haha:P

Justinn
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
en voor je lippen, alsk van dat lipbalsem meeneem in zon stick, blijven men lippen dan gewoon normaal?

me lippen zijn nu bijna weer goed maar waren helemaal onder de korsten en uitgedroogd enz, dat moet k niet hebben.
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke ik ben naar freefestival geweest nu en ben met elkaar toch wel 12uur aan de mdma geweest, of naja 12 uur dat ik het goed vernam

half 3 smiddags met 1tje, en toen om de 30-45min nog een halfje, en om 8.15-8.30-8.50 3x een halfje gepakt, tege 9.10 wou ik nog 1tje maar die wou me maat niet meer geven( gelukkig achteraf, had al 6 op en bleken 160érs te zijn) want ik was al zo van de kaart dat et enigste waaar ik intresse in had was die rush die je ff aan het begin krijgt. tege half 3 snachts vernam ik alles nog steeds best heftig..
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga al lange tijd naar feesten, lange en kort durende feesten (qbase 14u) of soms gewone feestjes van 8/10u met afters er achter. En wat mijn fijnste ervaring is, is toch wel gewoon eerst lekker een paar uurtjes nuchter, lekker in het feest komen, en niet als een addict gelijk bij het eerste beste barretje drinken bestellen om weg te tikken. Even wat eten, en flink wat stampen natuurlijk! En dan gewoon beginnen met een halfje, lekker inkomen. En dan gewoon halfjes blijven doen! Kom je uiteindelijk ook niet op misselijke aantallen! En bouw je je tolerantie niet zo snel op.. Want ik doe het redelijk vaak maar alsnog valt mijn tolerantie nog niet echt op!
Wie weet beter voor de volgende keer!
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga dit ook bij een paar keer per jaar houden want ik merk dat ik mezelf niet in controle heb eenmaal onder invloed van x terwijl k bij pep of coke k daar veel minder last van heb.. en dan bedoel k niet men gedrag oid, maar puur de hoeveelheid die k steeds pak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."