Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer en gelijk 3,5 pil en mdma poeder.

Eerste keer en gelijk 3,5 pil en mdma poeder.

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mdma-fanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb geen pep gebruikt omdat ik wel graag wilde slapen die nacht :wink:
m
mdma-fanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik ben een jongen van 17 jaar en dit is mijn eerste tripreport. Ik heb gister voor de eerste keer (goed)gebruikt. Vorige week heb ik al een voorproefje gedaan met 3/4 pil maar ik was te lam om met te herinneren wat ik voelde. Nou gister was er een hardcore feest waar ik dus met een paar vrienden heen ging en ik wist van te voren dat ik mijn verstand op nul ging zetten. Wat mij te wachten stond heb ik in mijn mooiste dromen niet verwacht.

Ik ga dingen vertellen waarvan ik waarschijnlijk veel kritiek op ga krijgen. Daarom zeg ik nu alvast dat ik weet dat ik heel dom ben geweest en vooral voor de 1e keer. DUS JE HOEFT HET ME NIET TE HERHALEN.

Het was rond een uurtje of 2 's middags. B, M1, M2 en ik wilde nog even naar de stad (Den Haag) om nog een lekker wietje te kopen. We gingen naar de coffeeshop 'Kremers' wat wij de beste coffeeshop in Den Haag vinden. We haalden 10 euro Happy haze. Wat tot nu toe mijn beste wiet ooit is. Met ze 4en 1 joint en alle 4 knetter stoned. Terwijl je normaal met ze 4en niks voelt (ik iig niet). We gingen ook nog voor de gein naar de enigste smartshop in Den Haag. Ik wil namelijk binnenkort truffels eten dus we gingen ff wat info vragen.

Om 3 uur zou het feest beginnen en we kwamen er rond 4 uur aan. M1 en M2 hadden beide 2 pillen xtc (witte met een jodenster erop). Ze hadden van te voren al gezegd dat ze me niks wilden geven omdat ze zelf helemaal uit hun naat wilden gaan. Er zouden nog meer vrienden van ons komen die ook pillen bij zich hadden. Uiteindelijk kwamen hun ook aan op het feest. Wat een opluchting dacht ik, nu wil ik een pil. Maar nee, H, een van me beste vrienden wilde mij niet geven omdat hij dat niet kon maken zei die. Toch wilde ik dus ging ik naar C die ook bij zich had. Van hem mocht ik wel (godzijdank) een halve maarliefst....Hij zei dat het kut zooi is en dat ik er waarschijnlijk toch niks van ga voelen, en hij had gelijk.

Na ongeveer een uur was ik het zat, ik wilde uit me koekepan, en goed ook. Ik vroeg weer is aan H of die me echt niet wou geven waarop hij zei: 'ik niet, maar ik geef hem wel aan C zodat hij hem aan jou kan geven'. Nou zo gezegd zo gedaan, C gaf mij zo'n pil met de jodenser erop. Hoppa die had ik in een keer achterover gegooid. Ongeveer een half uur ging voorbij toen ik hem best wel lekker begon te voelen. 'Dit is niet genoeg' dacht ik, ik wilde meer. Ik wilde een keer echt goed weten wat de troep met je doet. Dus ik ging een beetje rondvragen op het feest naar pillen. Natuurlijk had ik binnen 10 minuten al iemand gevonden die voor 5 euro een pil verkocht, die heb ik dus gekocht (Nogmaals ik weet dat dat super stom is). Ik nam eerst de helft en na een half uur de andere helft. Nu had ik er dus 2 en een half op.

H zegt tegen mij kom we gaan ff knallen dus we gingen voor het podium hakken waar op dat moment Angerfist aan het draaien was. Na een ongeveer 10 minuten voelde ik een tinteling in me tenen. Langzaam spreidde de tinteling uit naar me voeten, me knieen, tot over me hele lichaam een enorm lekker tinteling was. Ik merkte dat ik het nog nooit zo lekker vond om in me handen en over me hele lichaam te wrijven. Ook merkte ik dat de pillen nu onwijs erg hard insloegen. Maar dit was zeker GEEN onprettig gevoel!! Terwijl mijn kaken intensief aan het sporten waren zag ik dat felle flashlight. HOE MOOI VOND IK DAT! Tegen H kon ik alleen nog maar zeggen: WOW! ,WOW!, WAT IS DIT LEKKER, WOWOWOW. En heb zeker wel een kwartier naar dat flashlight staan kijken. Ik ben zeker een uur lang op de top van mijn space geweest. En het was het heerlijkste lekkerste mooiste en geweldigste uur van mijn leven! Ik vond het ook wel zo nodig dat iedereen dit moest weten. En dus zei ik tegen iedereen hoe lekker ik me wel niet voelde en hoe mooi het leven kan zijn.

Ik zag dat H weer een pilletje nam en vroeg nogmaals aan hem of ik er ook eentje mog (ik wilde me namelijk nog lekkerder voelen). Natuurlijk mocht dat niet en hij deed het zakje, waar nu nog maar 1 pil in zat, in zijn zak, althans dat dacht hij. Hij merkte dat hij het zakje had laten vallen en kon hem niet meer op de grond vinden. Dus hij zegt tegen mij als je hem vind mag je hem houden. 3 Keer raden, ik kijk naar beneden en zie het zakje liggen. De laatste pil, die nu meer poeder was geworden, nam ik ook weer in een keer in. Jammer genoeg bracht deze laatste pil me niet meer tot de top en kreeg ik ook niet meer zo een onwijs lekkere tinteling in mijn lichaam. Wel merkte ik dat me kaken nog iets harder aan het fitnessen waren, ook begonnen mijn ogen een beetje te trillen (wat ik trouwens ook een heerlijk gevoel vond).

Toen het feest afgelopen was om 11 uur, was iedereen van onze vriendengroep al weg en alleen H en ik bleven tot het laatst. We gingen op zoek naar een bus richting Den Haag centraal (we waren in Wassenaar). Tijdens het zoeken kwamen we een stel tegen van een jaar of 25. Hele aardige mensen met een grote voorraad drugs. Hij vroeg aan ons of we misschien wat wilden. Ik was zo van het padje af dat ik vroeg wat hij allemaal had. 'Ik heb speed, coke en mdma poeder', zei die. Aangezien ik een hekel heb aan coke omdat mijn vader er aan verslaafd was nam ik dat niet (ik heb mezelf ook voorgenomen dat nooit te doen). Ook wilde ik die avond nog slapen dus nam ik ook geen speed. MDMA klonk me wel leuk in de oren. We mochten gratis proberen hoe het was en dat deden we ook. 'Een vingertopje is genoeg' zei die. Wat een smerig spul is dat trouwens. Ging zowat over me nek toen ik het proefde.

Eenmaal in de bus begonnen we hem toch wel hard te voelen. Het leek een beetje dat pillen gevoel alleen veel en veel meer liefde erbij. Ik moest H ook vertellen hoe een goeie vriend hij van mij is en dat ik altijd door het vuur voor hem zou gaan. Heerlijk dat gevoel! Jammer dat ik zo een voorzichtige dosis heb genomen want ik wilde eigenlijk wel meer voelen ervan.

Toen we in eindelijk thuis waren hebben H, J, B, M en ik nog ff gechillt en een hele dikke toeter gerookt. Ik was nog zwaar uit me dak en met een blow erbij gebeurde er iets heel vreemds. Ik merkte dat ik begon te hallucineren. Ik keek naar M en zag zijn gezicht langzaam van links naar rechts bewegen. 'Zit is stil' zei ik tegen hem. Waarop hij vervolgens vroeg wat ik lulde. Ik keek naar het bierblikje dat voor mij stond en in een flits zag ik het blikje als het gezicht van een oude vrouw aan???Bizar of niet. Ook leek het of er iemand heel snel om het hoekje heen keek. Ik schrok en ik riep. Geen antwoord (natuurlijk). Want het was gewoon een bordje aan de muur. Toen deed ik maar mijn ogen dicht, en ik zag een soort van filmpje dat ik in een achtbaan zat. Ik vermaakte me wel om eerlijk te zijn.

Na dit alles was het rond 4 uur 's nachts en ging ik maar naar huis en lekker me bedje in gekropen. Heb heerlijk geslapen. Wat ik wel raar vond is dat ik de volgende ochtend ontzettende honger had terwijl ik vorige week met moeite een croissant naar binnen kreeg gewerkt.

Ik hoop dat ik alles een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen. Maar toch is het onmogelijk uit te leggen wat ik heb gevoeld. Je kan pas weten hoe het voelt als je het ooit hebt gedaan.
Ik begon mijn dag met de gedachten 1 keer goed te gebruiken en daarna nooit meer. Ik ben nu dus ook van gedachten veranderd, want daar is het veel te lekker voor.
Bedankt voor het lezen. :)
S
SpeedballedLid
01-01-2024, 00:00
#3
En hoeveel pep heb je nu precies op? :)
S
SpeedballedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach ja ik slaap al jaren op benzo's en dergelijke dus avondpep kan er bij mij wel nog in hoor :rockband:
m
mdma-fanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ja ach als je dat van jezelf weet is dat goed toch :wink: ik wilde het alleen niet wagen en mdma vond ik toch wel iets interessanter.
S
SpeedballedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja als je een hele avond wil dansen op beats. Voor het dagelijks leven is er pep, je kan toch niet elke dag je baas en je collega's omhelzen... :wave:
m
mdma-fanLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha nee das waar maar ik ben ook niet van plan om doordeweeks te gebruiken. :wink: maargoed pep komt ook nog wel een keertje voor mij :grin::grin:
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA = werkzame stof in XTC pil. Zelfde spul dus.
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA = werkzame stof in XTC pil. Zelfde spul dus.
Klik om te vergroten...
Ja maar in XTC zitten nog veel meer andere middelen, met pure MDMA heb je een iets rustiger effect (bij mij dan) van XTC ga ik helemaal los

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."