Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha kiekert wat ben jij een zielig figuur"
"Heroine"
"Ellesdee zei: ik las: kutlikken Klik om te vergroten..."
"Ik heb tabletten van 5 mg en daar merk ik dus niks van"
"Voor ik benzo's ging gebruiken heb ik wel melatonie gebruikt. Maar ik vond het niet echt super werken, maar misschien werkt het bij jou wel goed."
"Werkt beide op je gaba-receptoren. Ghb op gaba a en benzo's op gaba b als ik het goed heb. Dus een kruistolerantie is zeker mogelijk."
"Met een paar lorazepams van 2 mg krijg je mij echt wel plat hoor en ik heb een vrij hoge tolerantie. Als je even beter gelezen had, kon je zien dat ik flunitrazepam ook al genoemd heb. Daarbij moet ik zeggen dat ik persoonlijk flunitrazepam erg overrated vind."
"Ik geloof er echt geen reet van nito. Of je hebt gewoon neppillen of je zit gewoon om aandacht te vragen. Voor iemand die zit te mekkeren dat ie een gram coke in 5 uur veel vindt maar dan wel zulke hoeveelheden benzo's neemt vind ik het niet aannemelijk, sorry"
"hazejunk zei: Omdat Midazolam de eenigste benzo is die in water oplosbaar is. En half america spuit pillen ,ooit gehoord van oxicontin. Dit zo ook de eeste pil zijn die ik injecteer maar bij midazolam schijnt het de moeite waard te zijn. Klik om te vergroten... Amerikanen zijn sowieso gek qua drugsgebruik. Maar oxycontin is wel extreem fijn Maar goed die spuit ik niet maar snuif ze gewoon als ik ze recreatief gebruik :P"
"-Opiaten/opioiden(favo's:Fentanyl, Oxycontin, Morfine) -Benzo's(favo's: Rivotril(clona), Lorazepam, Mogadon(nitra), Temazepam, Bromazepam, Valium(dia) etc.) -Cocaine -Wiet Ook Ghb en Dexamfetamine zijn zeker de moeite waard"