#1
Waarom in godsnaam PILLEN spuiten?
En omdat half Amerika het doet, doe jij het ook maar?hazejunk zei:Omdat Midazolam de eenigste benzo is die in water oplosbaar is.
En half america spuit pillen ,ooit gehoord van oxicontin.
Dit zo ook de eeste pil zijn die ik injecteer maar bij midazolam schijnt het de moeite waard te zijn.
Midazolam heeft een identieke substituent, een zogenaamde imidazolring, iets cyclisch in ieder geval. Daar komt de naam midazo-lam dus vandaan. In zuur milieu springt deze ring open waardoor het molecuul oplosbaar wordt in water. Om het op te lossen, moet je dus licht aangezuurd water gebruiken. Je bloed is licht basisch. Daardoor zal de ring zich weer herstellen zodat de stof nog perfect werkzaam is.Soma zei:Ik had ergens gelezen dat midazolam wel oplosbaar is in water, maar alleen onder een ph van 4, kan dat?
hazejunk zei:Omdat Midazolam de eenigste benzo is die in water oplosbaar is.
En half america spuit pillen ,ooit gehoord van oxicontin.
Dit zo ook de eeste pil zijn die ik injecteer maar bij midazolam schijnt het de moeite waard te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."