Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk om te lezen. Rustig in de natuur is de ideale plek voor een trip. Ik neem de telefoon echt nooit op wanneer ik trip ... Kijk uit naar je volgende trip verhaal."
"Superb rapport, goed om te lezen. Duidelijke informatie (erg prettig om de links erbij te hebben), ik ben dol op 2c-b en vanzelf geinteresseerd in deze versie. Het is wel een langdurige trip, dat zou mij kunnen weerhouden van gebruik. Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen."
"Mijn dank voor je verslag, erg interessant en goed leesbaar. Je bent informatief en eigenlijk is het, met enige tripervaring, goed te begrijpen wat je mee hebt gemaakt."
"Dank voor dit verhaal en wat een bizarre hoeveelheid 2c-b. Geen wonder dat je iets in je voelt krioelen, je was aan het overdoseren. 2c-b kan zo lekkere rustig lichamelijk zijn en mild psychedelisch. Bij mij kan het wel tot 2 uur duren voor het volle effect is bereikt. Veel te snel meer genomen en volgens mij hoort en is het 2c-b gevoel subtiel, veel subtieler dan mdma of truffels. Zeker nog een keer doen, ben benieuwd of het dan anders voelt. Happy tripping"
"anhaedra zei: .... Kreeg even de gedachte om meteen weer te hengelen naar een tweede snoepje, maar ik was gelukkig nog verstandig genoeg. Dat voelde goed, dat ik zelf de controle hield. Ook weinig honger maar als ik toch begin met eten gaat het er prima in. Daarnaast moest ik er in 4 uur slaap 4 keer uit om te pissen, en toen 's morgens nog een paar keer. Schijnt dus dat je ook vocht vasthoudt door MDMA. Maar had wel een paar liter water op omdat iedereen erop aandrong. ... ... Als er ergens elektronische muziek wordt gedraaid, zie je mensen op twee manieren in beweging komen: (1) plichtmatig, omdat het erbij hoort, zo was ik zelf eigenlijk ook; (2) spontaan, met al meteen een glimlach op hun gezicht. Zelfs als ze nog nuchter zijn. Omdat het kwartje bij hen al ooit is gevallen. Drugs en dit soort muziek gaan gewoon hand in hand. Zijn voor elkaar gemaakt. Geloof ook niet dat ik nog terug kan. Het is óf geen housefeestjes meer, óf weer een pilletje scoren... Klik om te vergroten... Heerlijk om te lezen, damn, die eerste keer is zo relaxed. Vooral die afterglow lijkt wel eeuwig te duren. Zo goed van je om niet direct teveel te willen nemen, ik heb altijd dat ik net wanneer ik over het hoogtepunt heen ben, denk, neem toch meer. En ik doe het niet. Maar het gevoel om meer te nemen is wel altijd sterk aanwezig. Heel herkenbaar dat plassen erna. Ik drink normaal, niet teveel, als ik het niet doe, krijg ik die uitdroog hoofdpijn. De eerste uren dat ik ga slapen, moet ik ieder half uur plassen, heel storend. Geen idee hoe dat te voorkomen. Ik vind het wel grappig dat je het over drugsfeestjes hebt. Is dat wat iedereen denkt? Het gaat natuurlijk om die beat, metal is dan niet geschikt. Dansen, bewegen en iedereen in dezelfde vibe, heerlijk. Trip ze"
"Mijn complimenten, bijzonder interessant om jouw ontwikkeling van xtc gebruik te lezen. Je leest niet zo vaak dat mdma een therapeutisch effect heeft. Ik kan dit onderschrijven. Die eerste keer had zeker een love gevoel, maar ook dat de wereld een kwartslag was gedraaid, ten goede. Het was een eye opener."
"anhaedra zei: En inderdaad, ik verwonder me ontzettend over wat xtc met me doet. Het brengt een bijna kinderlijke vorm van enthousiasme en levenslust in me naar boven. Ik voel weer dat ik leef, en dat ik mijn leven ergens mee verrijk. De sleur is eruit. Dat komt niet alleen door de xtc, maar het is wel een onderdeel ervan. Klik om te vergroten... Als ik dit lees dan moet je zeker truffels of lsd een keer proberen, dan is alles opeens nieuw, alsof er een 'kinderluikje' open gaat. Dan is xtc maar matig psychedelisch. Ik associeer xtc in mindere mate met die nieuwe blik de wereld opnemen, of anders over jezelf kunnen denken. Maar dat kan ook komen door de setting, ik gebruik mdma alleen op feesten en truffels juist niet."
"anhaedra zei: Maar is het wel een partydrug dan? Klik om te vergroten... Ja, voor mij wel, evenals 2c-e. Gaat er lekker op, muziek is zoveel intenser. Maar een woord van waarschuwing, iedereen schijnt anders te reageren op 2cb, dus eerst thuis proberen. Ik heb niet zoveel visuals, alleen als ik mijn ogen dichtdoe, het heeft op mij een sterke fysieke werking, ik beweeg prettig."
"Wat een fijn en enthousiast triprapport. Heerlijk en zo herkenbaar. De mooiste zinsnede voor mij is: owl zei: ... ik voelde mij heel licht en mooi..... Klik om te vergroten... Misschien gebruik je nog eens iets anders en dan is het juiste moment, juiste plek een eerste voorwaarde!"
"Fijn verslag om te lezen en wat een goed idee om op deze natuurlijke manier te trippen en de tijd met elkaar door te brengen. Zeker uniek om dan de hang te kunnen beluisteren. Dat is zo'n mooi instrument."