Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport eerste keer truffels (10 gr Atlantis)

Tripreport eerste keer truffels (10 gr Atlantis)

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wouw! Echt vet tripreport man. Overal aan gedacht. Tis leuk om te lezen.

Klinkt als een leuke trip. Zelf neem ik het ook binnen tot me en ga dan lopen wanneer die opkomt... lopen in de natuur is dan zo facking chil.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een mooi geschreven report! Heel makkelijk om te lezen, en om me in te leven.

Oh, oh, oh wat maken mensen mij op dit forum nieuwsgierig om eens een keertje alleen te trippen!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pechvogel jij :)
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, hier is dan mijn eerste tripreport.

Dus.

Muziekje voor tijdens het lezen: http://jozzl.nl
Op het moment van schrijven is dit 6 uur nadat ik de truffels genuttigd heb. Terwijl ik dit report schrijf moet ik trouwens nog steeds erg lachen om, nou ja, niks.
Ik zal maar eerst een korte intro geven van de setting, voorbereidingen, etc.

'Ik heb alles al meegemaakt jonge!'

Nah, de enigste ervaring die ik had met drugs was wiet, 1 jaar geleden:
Had eerst een paar trekjes genomen van een joint die ik aangeboden kreeg van een 'complete stranger', ik voelde niks.
Kwartiertje later weer een joint aangeboden gekregen van een andere onbekende pop.
Ik besloot om er één harde trek van te nemen, tot mijn longen pijn deden.
Terwijl ik uitblies voelde ik me heel zwaar worden, werdt duizelig, en werd enkele minuten later kotsmisselijk. Dat was mijn glorieuze eerste kennismaking met drugs. Yes...

"Hebben ze een kots-smiley? Ja! Ze hebben er een! Gauw erbij zetten!"
:kots:

'Voorbereiding.'

Zondag bestelde ik 3x15 gram Atlantis, omdat ik dan korting zou krijgen.
Ik had me van te voren flink ingelezen, en ook veel vragen gesteld.
Ik kan me niet eens herinneren of ik ze maandag of dinsdag kreeg, apart. Ik kreeg ze in iedergeval (voor mijn gevoel) te laat om het dezelfde dag nog te proberen.

Ik bleef informatie vergaren en heb ondertussen voor de rest van de truffels een droogbox gemaakt van een oude CPU-fan uit 2004, een schoenendoos, wat keukenpapier, een oude 12V oplader en, of course, duct tape. Zie foto's hieronder.




Ik heb de inhoud van twee zakjes wat kleiner gesneden, zodat het wat sneller droogt, en in de doos gedeponeerd. Ik ga ze vrijdag/zaterdag vermalen, dan zouden ze droog genoeg moeten zijn. Het andere zakje heb ik in de kelder gelegd.

'Inkopen!'

Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb de volgende dingen aangeschaft:
- Kleine zak M&M's (Choco, maar natuurlijk)
- Fruit en Winegum mix van Autodrop, zo'n doosje.
- 1L Coolbest Strawberry Hill
- Bak aardbeien
- Bak druiven
- Twee appels, Braeburn
- Belleblaas


Verder had ik thuis nog Cup-a-Soup, een willekeurig boek, een 2x2 Rubix Cube en een rode laserpointer van 1mW van de kermis (echt een prutding, ga binnenkort nog een blue-laser module van 200mW halen, da's pas vet in het donker, VOORAL tijdens een trip. Bovendien, je kan ermee op glow-in-the-darkpapier schrijven :grin:
Voorbeeldfilmpje: 200mW Blue Violet Laser Deal Extreme (HD))

Temperatuurgevoelig etenswaar in de koelkast gedaan, de rest in mijn schooltas gemikt.


'Setting'

Ik werd om negen uur 's ochtends wakker, doorging het gewoonlijke ochtendritueel, (afgezien van ontbijten, een cracker genomen tegen de ergste trek) en pakte het zakje truffels uit de kelder.

Zakje open, 10 gram afwegen, rest in boterhamzakje, zo goed mogelijk vacuum gezogen, en weer terug in de kelder gedropt.
Toen heb ik water op het vuur gezet, pakje Cup-a-Soup gepakt (Tomaat-Crème), en de truffels fijngesneden. Totdat het kookte heb ik nog even gebrowsed en de rest in mijn tas gedaan.
Nadat het water kookte heb ik 250mL afgemeten en er de Cup-a-Soup door gedaan en even gewacht tot het afgekoeld was, en vervolgens de truffels erdoor gemengd.

Ik ben in mijn eentje naar een dichtbijzijnd bos gefietst met de 'soep' in een thermosbeker. Hij was niet volledig afsluitend, dus hield ik hem vast. Onderweg ben ik nog een hondenuitlater tegengekomen die de beker opmerkte: "Lekker, bakkie koffie!" waarop mijn reactie was: "Bijna goed, het is soep, maar ook heel lekker!" waarvan ik wel even moest gniffelen.
"Niemand weet, niemand weet..."

'De trip'

Het was tien uur precies, toen ik op een boomstam ging zitten, de soep nog één keer roerde, en opdronk, was overigens prima te doen was. Ik zette een album van Sphongle op die ik de vorige avond gedownload had en pakte een boek, om te tijd te doden.
Ongeveer 20 minuten later merkte ik dat ik moeilijkheden kreeg met lezen, alsof mijn ogen er te moe voor waren. Echter, nog vijf minuten later begonnen de letters op te lichten en te golven. Ik was opgelucht om twee redenen.
Er zat altijd nog een stukje argwaan of het überhaupt wel werkte, en ik was blij dat ik, ondanks dat ik me een beetje misselijk voelde, niet over hoefde te geven.

Ik legde het boek neer en keek naar de grond, wat ook begon te golven. Ik zette de muziek uit en zag dat de grond een beetje roder, voller uit begon te zien. Toen keek ik omhoog.

'Wat een gala aan'

Groen. Maar wat was het mooi en helder. Ik werd er helemaal opgetogen van om door de bladeren heen te kijken en de zon, oh wat was de zon felwit.


Schroef de brightness omhoog, voeg wat flares toe, insert HD-beeld, en je ziet ongeveer wat ik zag.

De misselijkheid verdween, maar ik kreeg wel dorst, dus pakte ik het fruitsap en de beker.
Het bleek dat de (oranje) beker een soort glow-in-the-dark beker was, of dat leek zo. De randjes waren zo fel oranje, en als ik door de beker heen keek, was alles prachtig fonkeloranje.
Ook al is dit vrij logisch, ik bleef me erover verbazen.
Toen ik me omdraaide om het pak te pakken kwam ik oog in oog te staan met een wandelaar.
Hij stond daar blijkbaar al een tijdje en vroeg of alles goed met mij ging, waarop ik met mijn droogste gezichtsuitdrukking "Ja" op antwoorde. Nadat de wandelaar bijna uit zicht was proestte ik het uit, omdat hij op van die wacky waving arms dingen leek (Google het maar).

Toen besloot ik rond te gaan lopen, alles was prachtig groen, de grond was bepakt met een dikke laag golvende bladeren, en ik voelde me heel euforisch. Ik merkte ook dat een shitload aan gedachten door mijn hoofd heen schoten, wat voor mijn gevoel een drievoudige snelheid had dan normaal.
Op de grond lag een blaadje met dauwdruppels erop, en ik kon daar wel een eeuwigheid naar staren, die prachtige, fonkelende, perfect ronde druppels.

Ik knipperde en zag in een flits een vaag rood patroon, wat me herinnerde aan het begrip closed-eye visuals. Ik deed vlug mijn ogen dicht en een scala aan kleuren, patronen, letters en tekens gingen aan mij voorbij.
Voordat ik kennis maakte met truffels, drukte ik wel eens met mijn vingers op mijn gesloten ogen, wat vergelijkbaar is met closed-eye visuals, maar veel minder sterk.
Ik dacht hier aan en deed dat weer, toen werden de patronen/kleuren pas echt wild, heel apart.
Ik kreeg trouwens moeite met stilstaan, ik bleef maar wiebelen.

Na twee uur, wat ongeveer de tijd is van je 'hoogtepunt', had ik wel genoeg van het bos, vooral omdat er heel veel wandelaars/hondenuitlaters langliepen.
Fietsen naar huis ging prima.

Ik verduisterde de kamer, pakte mijn resterende voedsel, een oude flitslamp van een oude camera, een maglite met zo'n oranje cone en ging in bed liggen.
Ik genoot van de kleuren, de cone zag er prachtig uit en het was mooi, alles was mooi.
De flitslamp was ook geinig. Ik heb namelijk een dekbed met een zwart-wit patroon, en als ik de flitslamp daarop richtte en flitste, kreeg ik het witte gedeelte eventjes gebrand op mijn netvlies, wat onmiddelijk veranderde naar paars, rood, groen, geel. Alles. Voor de volgende keer zorg ik dat ik (een) laserpionter(s) en glowsticks heb.
Tip: 100 Glowsticks voor 7,95, inclusief verzendkosten 12,94. Klik hier voor de link.

Ongeveer vijf uur nadat ik de truffels genuttigd had, ging ik browsen op mijn computer, ik vond het welletjes. Ik moest nog steeds erg lachen om grappige en niet-grappige plaatjes en filmpjes.

Damn, het is al weer half elf, maar ik heb terwijl ik dit report schreef ook een heleboel andere dingen gedaan. Ik hoop dat jullie het entertaining vonden om dit te lezen, PM mij even als er (grammaticale) fouten in zitten. Feedback wordt zeer gewaardeerd.

Cheers,

.reknaK
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi neergezet, super gedetailleert :)

Heb ooit vroeger eens in me eentje getript op paddo's en ook het bos in getrokken, toen de paddo's volop werkte ben ik even op'n boomwortel gaan zitten en begon naar vogelgeluiden te luisteren, dit werd echt extreem. Het leek net of die vogels maakten met hun gesjirp een perfecte harmonie van gesjirp dat echt klinkte als 'intelligente' muziek. Al die geluidjes bij elkaar brachten me in een soort van trance, elk geluidje klopte gewoonweg. het was een heel 'sjirp' live concert speciaal voor mij. Was zo gefascineerd erdoor dat ik bijna men halve trip daar op die boomwortel ben blijven zitten.

Echt een tip, luister naar de vogels :grin:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor het delen van je verhaal! Het doet me goed om te lezen dat je een erg leuke tijd hebt gehad. :)

Tot de volgende!

Groetjes,
Dernael. :stoned:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je verhaal was een plezier om te lezen. Grappig dat je je trip buiten bent begonnen, ik start meestal binnen en ga pas na enige tijd naar buiten. En 's ochtends trippen is eigenlijk wel een prima tijd, je bent dan niet moe.

Bedankt voor de laserpen tip, het lijkt mij ook wel iets.

Happy tripping.
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dank jullie voor de feedback! Ik waardeer het zeer.

reverb zei:
Je verhaal was een plezier om te lezen. Grappig dat je je trip buiten bent begonnen, ik start meestal binnen en ga pas na enige tijd naar buiten. En 's ochtends trippen is eigenlijk wel een prima tijd, je bent dan niet moe.

Bedankt voor de laserpen tip, het lijkt mij ook wel iets.

Happy tripping.
Klik om te vergroten...

Als je wilt kan ik je wel helpen met een goede/goedkope laserpointer te verkrijgen.
Stuur me een PM of een mailtje: [email protected]

Cheers,

.reknaK
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dankjewel voor de feedback!

Haha, daar dacht ik ook aan, maar de enigste vogel in het bos vertrok heel vroeg :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."