#1
Hi WhiteWidow,
Bedankt voor de reactive, het is nooit te laat. Ik heb twee vragen, omdat het kan![:wink:]()
1. Heb je warm/heet water gebruikt in het kopje water?
2. Heb je de warme/koude thee voordat je het in het flesje hebt gedaan, gezeefd? Of, heb je juist de thee met de stukjes en al gedronken?
Toch drie vragen...
Trip ze,![:)]()
Bedankt voor de reactive, het is nooit te laat. Ik heb twee vragen, omdat het kan
1. Heb je warm/heet water gebruikt in het kopje water?
2. Heb je de warme/koude thee voordat je het in het flesje hebt gedaan, gezeefd? Of, heb je juist de thee met de stukjes en al gedronken?
Toch drie vragen...
Trip ze,