Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKrampen van 2C-B

Krampen van 2C-B

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raar, nee dat is niet normaal.
Heb je de 2c-b laten testen. Kan zijn dat er verontreiniging in zit (?).
L
LombardosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het normaal dat ik bij een dosis van 15 mg al buikkrampen heb?
Het gevoel in mijn buik blijft gedurende heel de trip hangen, heeft er soms iemand tips and tricks voor het gevoel tegen te gaan? Ik dacht aan motillium maar niet zeker..

2C-B is zo :hearteyes: , maar niet voor mijn buikje blijkbaar
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had ook last van buikkramp toen. Maar dat staat gewoon bij de bijwerkingen: http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-werking/
L
LombardosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet dat het één van de bijwerkingen is van 2C-B. Maar is het soms mogelijk voor hier tegen in te gaan? (bijvoorbeeld kauwgom bij kaakklemmen van MDMA)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja maar dan moet je niet vragen of het normaal is, want dat is het blijkbaar wel :P
En ja geen idee, aspirientje nemen van te voren?
B
Baksteen45Lid
01-01-2024, 00:00
#6
kan dr bij horen had het soms wel en soms niet, blijft allemaal rare shit die je in je lichaam propt, wel leuk goedje om te doen, maar snuifend doet t pijn :angry: damn maar geen raar gevoel in je maag xD
j
jonnblazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je de 2c-b laten testen. Kan zijn dat er verontreiniging in zit???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."